جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۰۹
۰
خطیب نماز جمعه ایرانشهر مطرح کرد:

قاچاق کالا باعث نابودی تولید داخلی/افزایش حقوق نمایندگان مجلس مغایرت با اقتصاد مقاومتی

افزایش حقوق نمایندگان مجلس با اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد و قاچاق کالا توسط نورچشمی ها باعث نابودی تولید داخلی می شود.
نماز جمعه
نماز جمعه
به گزارش پهره، حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز این هفته با اشاره به حوادث تلخ در کشور یمن، حملات نظامی آل سعود با پشتبیانی آمریکا و اسراییل است، گفت: کشور یمن با جمعیت 25 میلیون نفر یکی از کشورهای فقیر دنیای اسلام است و توصیه دین به ما کمک کردن به یکدیگر است اما رژیم سعودی با پشتیبانی آمریکا و اسراییل و همکاری برخی کشورهای شیخ نشین منطقه بیش از سه این کشور را مورد حملات موشکی قرار داده و 60 هزار انسان بی گناه کشته و هزاران نفر بی خانمان شدند.
وی افزود: مردم یمن در طی این سه سال مقاومت مثال زدنی در مقابل این حملات داشته و هدف از حمله به این کشور ایجاد اختلاف و نفرت بین مردم و انصارالله است که تاکنون نتیجه برخلاف خواسته آنها رخ داده و مردم روز به روز در کنار انصارالله با آل سعود مبارزه می کنند.
امام جمعه ایرانشهر یک دل شدن مومنان و مسلمانان را باعث سرعت بخشیدن به نابودی آل سعود دانست و بیان کرد: نمایش موشک اصابت شده توسط انصارالله یمن به عربستان را توسط نماینده آمریکا مضحک و خنده دار است به گونه ای که برخی آمریکایی هم آن را مورد تمسخر قرار دادند.
حجت الاسلام ابطحی با ابراز ناراحتی مردم از وضعیت کشور و گرانی حامل های انرژی بیان کرد: دولت باید اقتصاد مقاومتی را عملی دنبال کند و به جای افزایش هزینه های خود دنبال راه حلی برای مشکلات و معظلات کشور باشد.
وی خاطر نشان کرد: افزایش حقوق نمایندگان مجلس با اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد و دولت به جای کوچکتر کردن سفر مردم به خاطر کسری بودجه، اقدام موثری را برای معیشت زندگی آنها انجام دهد تا مردم احساس کنند که دولت دلسوز آنها است.
وی ابراز داشت: 70 درصد کالای قاچاق طبق اعلام برخی مسئولین و نهادهای مرتبط توسط نورچشمی ها وارد کشور می شود و با این اقدام تولید داخلی نابود، اقتصاد مقاومتی یک شعار، کارگران بیکار و فرهنگ ناپسند تجمل گرایی در جامعه گسترش می یابد.
 
کد مطلب: 5791
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *