سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ۰۹:۳۲
۰
در نشست سیاسی بصیرتی مطرح شد؛

هدف از فتنه 88 بدبینی مردم نسبت به نظام و انقلاب

فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر گفت: هدف از ایجاد فتنه 88 بدبینی مردم نسبت به نظام و انقلاب بود که حماسه 9دی جواب دندان شکنی به دشمنان شد.
فرمانده سپاه
فرمانده سپاه
به گزارش پهره، به مناسبت فرارسیدن حماسه مردمی 9دی نشست سیاسی بصیرتی با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان، مسئولین و علمای شیعه و سنی و فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر در مسجد المهدی (ع) شهر محمدان برگزار شد.
در این نشست فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای براندازی نظام پس از انقلاب شکوهمند ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، گفت: استکبار جهانی در راستای اهداف پلید خود برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مبارزه با آرمان های والای انقلاب که باعث تحول عظیم در دنیا و سد راه آنها برای بدست آوردن قدرت شده بود، در سال 88 با همکاری برخی نادان داخلی فتنه را به راه انداختند.
وی افزود: برخلاف خواسته آنها و ایجاد مشکلات برای نظام و انقلاب، پس از هشت ماه ملت غیور و انقلابی ایران در 9 دی جواب دندان شکنی به این فتنه گران داخلی و خارجی دادند و باردیگر ثابت کردند تا آخرین نفس پای ارزش و آرمان های امام و انقلاب ایستادگی می کنند.
حسین پودینه هدف از ایجاد فتنه 88 بدبینی مردم نسبت به نظام و انقلاب است، تصریح کرد: برخی تصورشان از تظاهرات سال 88 اعتراض به انتخابات بود اما هر چه زمان می گذرد، حقایق و مستندات زیادی از دست داشتن کشورهای مختلف در پشت پرده این جریان برای همگان آشکار می شود.
وی ابراز داشت: نابودی اعتبار سران کشور بین مردم، زیر سوال بردن کلیات نظام، نشان دادن مخالف مردم با نظام مردم سالاری ما، از بین بردن اعتماد مردم به نظام، ایجاد دو قطبی سازی بین ملت، جلوگیری از توسعه و پیشرفت کشور، به دست آوردن قدرت به هر شکل و صورت ممکن از اهداف اصلی و مهم دشمن در راه اندازی فتنه 88 است.
فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر بیان کرد: اعتماد مردم به حکومت و حاکم آن رمز ماندگاری یک حکومت است و اگر در جایی اعتماد مردمی نباشد با کوچک ترین اقدامی آن حکومت با شکست مواجه می شود و دشمن در سال 88 با جدیت این مسئله را دنبال می کرد اما هیچ نتیجه برای او نداشت.
پودینه خاطر نشان کرد: تحریم اقتصادی و تهدید یکی از راه دشمن برای جلوگیری از توسعه و پیشرفت کشور ما بود اما بازهم با شکست مواجه شد و در این راه فرزندان ایران اسلامی به موفقیت در زمینه های مختلف دست پیدا کردند.
وی ادامه داد: فتنه 88 با همه مشکلات و آسیب ها دستاوردهای مختلفی برای ما داشت و مصداق بارز عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد شد.
فرمانده سپاه ایرانشهر اضافه کرد: اتحاد ملی و انسجام اسلامی بین مردم، افزایش پیوند مردم با رهبری نسبت به قبل ، سلامت دموکراسی در ایران، حضور پرشور نسل سوم انقلاب در صحنه، حضور خودجوش مردم وقت شناس برخلاف خواسته و اراده دشمن، آشکار شدن چهره واقعی برخی افراد برای مردم، ارتقاء اعتماد عمومی به رهبری برای عبور از فتنه ها و بحران ها، از جمله دستاوردهای فتنه سال 88 برای ما است.

انتهای پیام/م.ف
کد مطلب: 5796