سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۲۲
۰
امام جمعه اهل سنت شهر محمدان ایرانشهر:

مقاومت و ایستادگی رمز موفقیت جبهه مقاومت در مقابل با استکبار جهانی است

امام جمعه اهل سنت شهر محمدان ایرانشهر گفت: رمز موفقیت جبهه مقاومت در مقابل با استکبار جهانی، مقاومت و ایستادگی است و با مذاکره چیزی به دست نخواهد آمد.
امام جمعه اهل سنت محمدان
امام جمعه اهل سنت محمدان
مولوی عبدالواحد بامری در گفت و گو با خبرنگار پهره، با تبریک سالگرد پیروزی جبهه مقاومت علیه گروهک های تکفیری تروریستی منطقه گفت: همه جامعه اهل سنت ایران از اقدامات گروهک های تکفیری تروریستی که باعث کشته شدن هزاران انسان بی گناه می شود برائت و بیزاری داریم و این تفکرات خصمانه آنها را محکوم می کنیم.
وی افزود: دین اسلام دین مهربانی، الفت، دوستی، رحمت می باشد و از خشونت، کشتار و خونریزی علیه انسان های بی گناه و مظلوم به دور است و هرگز این مسئله را درست نمی داند.
امام جمعه اهل سنت شهر محمدان بیان کرد: جبهه مقاومت به همه دنیا ثابت کرد که رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی به ویژه آمریکا جنایتکار و هم پیمانانش فقط مقاومت و ایستادگی است و با مذاکره چیزی به دست نخواهد آمد.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران یک الگو موفق در دنیا برای همه کشورهای مظلوم و آزادی خواه است که توانسته با مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان به پیروزی و موفقیت دست پیدا کند.
مولوی بامری ابراز داشت: به عنوان یک عالم اهل سنت خطاب به سران استکبار می گویم که هنوز دلاور مردانی در ایران وجود دارند که همچون هشت سال جنگ تحمیلی با شجاعت و رشادت در مقابل شما ایستادگی کنند و اجازه نخواهند داد یک وجب از خاک وطن در دست شما باشد.
وی تاکید کرد: رمز موفقیت و پیروزی جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان و استکبار جهانی بر پایه سه عامل، دین مبین اسلام دین رحمت و مهربانی، اتحاد و انسجام مردم، و رهبری مدبرانه رهبر نظام است که پس از امام راحل(ره) به عنوان بنیان گذار انقلاب، برعهده فرزند خلف ایشان حضرت آیت الله خامنه ای( مدظله العالی) می باشد.
امام جمعه اهل سنت شهر محمدان ایرانشهر همکاری برخی کشورهای عربی با استکبارجهانی را خیانت به اسلام دانست و اضافه کرد: کشورهای که با استکبار همکاری می کنند و در آتش آنها هیزم می ریزند باید بدانند این آتش اول گریبان گیر خودشان می شود و نابودی این کشورهای نادان حتمی است.
وی خاطرنشان کرد: همکاری هر کشور مسلمان با استکبار جهانی و هم پیمانانش جهل و نادانی آنها و خیانت به اسلام ناب محمدی است.
انتهای پیام/م.ف
 
کد مطلب: 5797
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *