چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۴۷
۰
در نشست سیاسی بصیرتی ویژه دانش آموزان متوسطه مطرح شد؛

مدیریت رهبری و بصیرت مردم عامل شکست دشمن در سال 88

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستانی ایرانشهر گفت: بصیرت مردم در همراهی با مدیریت رهبری باعث تدوام انقلاب و رمز موفقیت ما برای خنثی کردن توطئه دشمنان علیه انقلاب است.
نماینده ولی فقیه در سپاه
نماینده ولی فقیه در سپاه
به گزارش پهره، حجت الاسلام خدامراد بامری در جمع دانش آموزان دختر دبیرستان یزدانشناس ایرانشهر با اشاره به حماسه 9دی گفت: دشمن با توجه به تجربه های زیادی که در راه اندازی انقلاب های رنگی  در کشورهای مختلف برای به دست آوردن حاکمیت آنها داشت، در سال 88 با با هدف تخریب جمهوری اسلامی یک فتنه بزرگ را طراحی و اجرا کرد که با شکست مواجه شد.
وی افزود: دشمن چند ماه قبل از انتخابات با تبلیغات رسانه ای به وسیله شبکه های ماهواره ای معاند و ضد انقلاب دست به تخریب نظام زد و چند بنیاد از جمله بنیاد ملی حمایت از دموکراسی، آلبرت آینشتین به طور مستقیم از عوامل داخلی حمایت می کردند تا حاکمیت سرنگون و حکومتی که دلخواه آنها است به قدرت برسد اما به اهداف دست پیدا نکردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستانی ایرانشهر با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب در سال 88، ابراز داشت: یک انقلاب برای رسیدن به پیروزی، تداوم و ثباتش نیاز به یک رهبر عادل و هوشمند دارد تا مسائل مختلف کشور و بحران های به وجود آمده را مدیریت کند، بسیاری از کشورهای منطقه در طی چند سال اخیر انقلاب و به پیروزی رسیدند اما به دلیل نداشتن یک رهبر در کوتاه ترین زمان با شکست مواجه شدند.

 
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بحران های زیادی را در طی چهار دهه از عمر انقلاب مدیریت کرد تا کشور از آسیب دشمنان قسم خورده نظام، در امان و محفوظ باشد.
حجت الاسلام بامری بیان کرد: بسیاری از مردم با حیله و نیرنگ دشمن در سال 88 فریب خورده و به بهانه تقلب در انتخابات به خیابان ها آمدند اما بعد از سخنرانی رهبر معظم انقلاب روشن و آگاه شدند و به راه اصلی انقلاب بازگشتند.
وی تاکید کرد: اهانت به مقدسات و هتک حرمت کردن به عاشورا حسینی باعث آشکار شدن ماهیت اصلی آنها شد که این تظاهرات برای مخالفت با انتخابات نیست و این دشمنی ها با اسلام ناب محمدی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستانی ایرانشهر رهبری و بصیرت مردم باعث خنثی شدن فتنه دشمنان قسم خورده انقلاب شد، گفت: بصیرت مردم در همراهی با مدیریت رهبری باعث تدوام انقلاب پس از پیروزی شکوهمند به رهبری امام خمینی(ره) علیه رژیم غاصب پهلوی بود و رمز موفقیت ما برای خنثی کردن توطئه دشمنان علیه انقلاب است.
کد مطلب: 5800
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *