پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۵۸
۰
در جمع کارگران بسیجی مطرح شد؛

جلوگیری از توسعه و پیشرفت کشور هدف دشمنان در سال 88

فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر گفت: ضربه زدن به نظام و جلوگیری از توسعه و پیشرفت کشور هدف دشمن در سال 88 از ایجاد فتنه و آشوب بود.
5
5
به گزارش پهره، فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر به مناسبت فرا رسیدن حماسه 9دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت در جمع کارگران بسیجی گفت: اندیشمندان جهان معتقدند هر کشوری که سه عامل رهبر بزرگ، آرمان های والا و بلند و مکتب قوی داشته باشد در دنیا پیروز و سربلند است که جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که به لطف انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) به این عامل ها دست پیدا کرده و امروز در بین دشمنان و حسودانش حرف های زیادی برای گفتن دارد و همیشه در برابر ابر قدرت ها خوش می درخشد.
وی افزود: همیشه تضاد حق و باطل در بین جوامع و ملت ها وجود داشت و دشمن پس از دفاع مقدس که باعث اتحاد و انسجام بین ملت ایران شده بود، طرح و برنامه ریزی زیادی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به وسیله  طریق جنگ نرم و ایجاد مشکلات داخلی و تحریم بین المللی انجام داد، اما موفق به شکست و نابودی ما نشده است.

 
حسین پودینه بیان کرد: قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 دشمن با استفاده از شبکه های ماهواره ای، سعی در ناسالم جلوه دادن انتخابات در ایران و جلوگیری از حضور پرشور مردم را داشت و پس از انتخابات هم با شعار تقلب و همکاری عناصر داخلی هشت ماه در کشور فتنه و آشوب به راه انداخت تا از توسعه و پیشرفت کشور جلوگیری کند.
وی تصریح کرد: دشمن در سال 88 اهداف مختلفی برای سرنگونی انقلاب و نظام اسلامی ما داشته که با مدیریت به موقع رهبری و بصیرت مردم، بازهم با شکست مواجه شد.
فرمانده سپاه شهرستانی ایرانشهر تاکید کرد: تخریب عقبه فرهنگی، اعتقادی ملت ایران، مخالفت با اصل نظام، تخریب چهره پیامبراکرم(ص)، اهل بیت (ع) و شهدا، تحقیر و تحریف انقلاب اسلامی و امام راحل(ره)، ناکارآمد جلوه دادن نظام و تغییر در ذهن و فکر مردم به ویژه جوانان نسبت به ارزشها، آسیب زدن به خانواده ها از طریق جنگ نرم و کاهش اراده و تصمیم بین مسئولین نظام از اهداف دشمن در سال 88 برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بود.
انتهای پیام/م.ف
کد مطلب: 5804
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *