خطیب نماز جمعه ایرانشهر:

مشت کوبنده مردم ایران بر دهان دشمنان/هیچ کس حق دخالت در امور داخلی ما را ندارد

15 دی 1396 ساعت 13:56

امام جمعه موقت ایرانشهر گفت: مردم ایران با بصیرت و آگاهی از نظام و ولایت دفاع کردند تا دشمنان بدانند حق دخالت در مسائل کشور ما را ندارند.


به گزارش پهره، حجت الاسلام محمد تقی افضلی بار در نماز جمعه این هفته با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: دشمن در راستای اهداف شوم خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران قصد دارد تا ما را دچار رنج و عذاب جسمی، روحی و اقتصادی کند و در این راه خواهان کوتاه آمدن ما در مسائل و خواسته های به حق مان است.
وی افزود: خواسته بعدی دشمن نداشتن توان نظامی دفاعی ما است تا از این طریق به منابع غنی ملی و ظرفیت های ما دست پیدا کند و ما باید در مقابل خواسته های دشمن مقاومت و ایستادگی کنیم.
امام جمعه موقت ایرانشهر تصریح کرد: در حوادث اخیر ابتدا مردم نسبت به مشکلات اقتصادی و معیشتی خود که حق مسلم آنها است اعتراض داشتند، اما دشمن با سوء استفاده از این مسئله آشوب و فتنه در کشور ایجاد کرد اما مردم با بصیرت ایران با شناخت و آگاهی از اهداف شوم دشمن به خوبی در مقابل آنها ایستاندند.
حجت الاسلام ابطحی بیان کرد: اعتراض به حق مردم نسبت به مشکلات اقتصادی مانند یک مسئله خانوادگی بود که  هیچ ربطی به آمریکا و اسراییل نداشت و هیچ کس حق دخالت در امور مملکت ما را ندارد.
وی ابراز داشت: 9دی روز بصیرت ما بود اما با حضور مردم برای حمایت از نظام، تبدیل به هفته بصیرت شد و مردم غیور و همیشه در صحنه ایران مشت محکمی بر دهان یاوه گویان غربی زدند تا باردیگر حمایت قاطع و محکم خود از ولایت و نظام را ثابت کنند.
وی خاطر نشان کرد: حضور مردم برای دفاع از نظام و رهبری ثابت کرد که مردم ایران مدافعان حریم ولایت هستند و در مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی می کنند و این پیام برای کل دنیا روشن و آگاه بود.
انتهای پیام/م.ف
 


کد مطلب: 5819

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/5819/مشت-کوبنده-مردم-ایران-دهان-دشمنان-هیچ-کس-حق-دخالت-امور-داخلی-ندارد

پهره
  https://www.pahreh.ir