دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۰۲
۰
باردیگر در تاریخ ایرانشهر رقم خورد؛

تجدید بیعت مردم با ولایت و نظام/"نه" به آمریکا، "بله" به وفاداری دوباره با انقلاب اسلامی + گزارش تصویری

مردم ولایت مدار ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان باردیگر با حضور پرشور خود مشت محکمی بردهان استکبار زدند و ثابت کردند تا آخرین نفس پای آرمان های انقلاب ایستادگی می کنند.
999
999
به گزارش پهره، هفته قبل دشمنان قسم خورده خورده با سواستفاده از اعتراض به حق مردم برای مطالبه کردن خواسته های خود در جای جای ایران با همکاری برخی افراد نادان داخلی دست به آشوب و اغتشاش زدند که مردم با بصیرت ایران خط قرمز خود را از این فتنه گران جدا کردند و با حضور پرشور و خودجوش در خیابان ها و راهپیمایی علیه آشوبگران ثابت کردند در باتلاق دشمن گرفتار نخواهند شد.
امروز هم باردیگر در تاریخ ایرانشهر سرزمین ولایتمداران و عاشقان انقلاب اسلامی صحنه وفاداری به ولایت و نظام رقم خورد و مردم ولایت مدار شیعه و سنی با حضور پرشور و بی نظیرشان مشت محکمی بردهان استکبار جهانی زدند و ثابت کردند تا آخرین نفس پای آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدا ایستادگی می کنند و  همزمان با شهرهای سراسر استان سیستان و بلوچستان، راهپیمایی باشکوهی در محکومیت اغتشاشگران و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی برگزار کردند.
امروز علمای شیعه و سنی، دانش آموزان و دانشجویان، فرهیختگان، آحاد مختلف مردم، یک دل و همصدا به استکبارجهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونستی "نه" گفتن تا خفت و ذلت این جنایتکاران در تاریخ و سربلندی آنها در وفاداری و حمایت از ولایت و نظام به تصویر کشیده شود.
طنین "مرگ بر آمریکا" ، "مرگ بر اسراییل" ، "رمز نجات امت، حمایت از ولایت" ، در فضای آسمان ایرانشهر با مشت های گره کرده مردم ولایت مدار باردیگر درس عبرتی برای همه دشمنان شد تا بدانند مردمی برای دفاع از آرمان ها و اهداف والای انقلاب فرزندان زیادی را فدا کردند، هرگز در پازل دشمن قرار نگرفته و اجازه نمی دهند هیچ بیگانه ای به مرزهای جمهوری اسلامی ایران تجاوز کنند.
نسل سوم و چهارم انقلاب در ایرانشهر امروز با در دست داشتن عکس امام راحل، رهبر معظم انقلاب و پرچم ایران اسلامی، ثابت کردند راه پدران خود را همانند بهمن57، هشت سال جهاد و ایستادگی در برابر دنیا و مقاومت در برابر هجمه های مختلف دشمن در جنگ نرم و فرهنگی ادامه خواهند داد و هر لحظه آماده جانفشانی برای ولایت و نظام اسلامی هستند.
امام جمعه موقت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره، گفت: این راهپیمایی نشان از بصیرت ملت داشته یعنی مردم ببنند رهبری جامعه چه انتظاری از آنها دارد و امروز مردم با بصیرت ایران اسلامی در جای جای این کشور پهناور با حضور پرشور خود برای حمایت از انقلاب اسلامی و نظام در راهپیمایی به فتنه ها پایان دادند.
حجت الاسلام افضلی تبار بیان کرد: مردمی که امروز خود را از فتنه گران جدا کردند از مسئولین توقع دارند تا برای معیشت و مطالبات به حق آنها طرح و برنامه عملی داشته باشند تا معیشت مردم دوباره بهتر شود.
مولوی عبدالصمد دامنی در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد: حضور امروز مردم در راهپیمایی نشان از وفاداری به ولایت و نظام دارد و این مردم همچون هشت سال دفاع مقدس آمادگی دارند تا برای نظام اسلامی قدم بردارند و اجازه تجاوز به هیچ بیگانه را ندهند.
وی افزود: امروز مردم به خواسته های آمریکا نه و به انقلاب اسلامی و حمایت از آن بله گفتند و دشمن از این حضور مردم سرشکسته و ناامید شد.
مدیر حوزه علمیه حقانیه ایرانشهر تاکید کرد: مردم خط و مرز خود را از فتنه گران جدا کردند و حالا مسئولین باید مطالبات به حق مردم را پیگیری و معیشت اقتصادی آنها را مورد توجه ویژه قرار دهند.
گفتنی است راهپیمایی باشکوه میزبانان ولایت از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه از مقابل فرمانداری آغاز شد و تا میدان عاشورا شهرستان ادامه داشت.
در پایان راهپیمایی با قرائت قطعنامه ای و تکبیر الله اکبر ، خامنه ای رهبر مردم ولایت مدار ایرانشهر خشم و نفرت خود را از ایادی استکبار و آشوب گران اعلام کردند.
 

 


 

 

 
 
 
کد مطلب: 5823
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *