سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۰۴
۰
با حضور پرشور مردم بزمان صورت گرفت؛

تجدید بیت با ولایت و خروش بصیرت/راهپیمایی علیه فتنه گران در هوای 10 درجه بالای صفر

مردم ولایت مدار بزمان در جنوب سیستان و بلوچستان صبح امروز در حالی که وزش باد شدید و دمای هوای بالا بود، برای دفاع از ولایت و انقلاب علیه آشوب گران راهپیمایی کردند.
3
3
به گزارش پهره، مردم ولایت مدار و شهید پرور بزمان در جنوب سیستان و بلوچستان صبح امروز در حالی که دمای هوا 10 درجه بالای صفر همراه با وزش شدید باد سرد بود و سوزش سردی هوا استخوان های بدن را به درد می آورد، راهپیمایی باشکوهی علیه فتنه گران و مخلان آرامش و امنیت جامعه برگزار کردند.
مردم شیعه و سنی بزمان با حضور پرشور خود در راهپیمایی باردیگر ثابت کردند که پشتیبان ولایت و نظام می مانند و در وفاداری خود با امام راحل و آرمان های  انقلاب اسلامی وفادار و ثابت قدم هستند.
این راهپیمایی باشکوه و خودجوش مردمی از میدان عاشورا تا مسجد جامع شهر بزمان ادامه داشت و در طول مسیر مردم، مسئولین و دانش آموزان با در دست داشتن عکس مقام معظم رهبری و پلاکاردهای مرگ بر فتنه گر و سردادن شعارهای" مرگ بر آمریکا" ، " مرگ بر اسراییل" ، " خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبرماست" ، " ماهمه باهم هستیم، پشتیبان ولایت هستیم" ، فضای شهر بزمان را معطر به عشق ولایت و انقلاب کردند.
امام جمعه اهل سنت بزمان در گفت و گو با خبرنگار پهره، گفت: فتنه گران با خیال باطل خود دست به آشوب و ناامنی زدند اما از بصیرت مردم، مدیریت رهبری غافل بودند و شکست ذلت باری برای آنها رقم خورد.
مولوی محمد علی جهانگیری افزود: استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسراییل با سواستفاده از مطالبات به حق مردم، قصد توطئه و ضربه زدن به نظام را داشتند اما مردم مرز خود را از فتنه گران جدا کردند و رسوایی برای دشمنان و افتخار برای ایران اسلامی به ارمغان آمد.
وی تاکید کرد: مسئولین باید سریعتر برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برنامه های عملی همراه با بازدهی بالا داشته باشند تا دیگر شاهد ضعف و مشکلی نباشیم.
در پایان راهپیمایی مردم بزمان با قرائت قطعنامه و گفتن الله اکبر اغتشاشات و آشوب های اخیر در کشور را محکوم و انزجار خود از استکبار جهانی را اعلام کردند.
 

 

 

 
کد مطلب: 5825
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *