خطیب نماز جمعه ایرانشهر:

مردم با بصیرت و آگاهی در مقابل با استکبار جهانی ایستادند/ افول دولت آمریکا نزدیک است

22 دی 1396 ساعت 13:42

امام جمعه موقت ایرانشهر گفت: دشمنان ما از ابتدای انقلاب به دنبال ضربه زدن به ما بودند اما مردم با آگاهی و بصیرت توطئه و برنامه های آنها را خنثی و نابود کردند.


به گزارش پهره، حجت الاسلام سید عبدالحسین سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری اظهار کرد: دشمنان از روزی که ما انقلاب کردیم همیشه دنبال ضربه زدن و آسیب به ایران اسلامی بودند و با کمک حامیان خود در منطقه هشت سال جنگی را ایجاد کردند که برای ما خیر و برکت و برای آنها شکست را به دنبال داشت و این دشمن همیشه از ولایت فقیه ضربه خواهد خورد.
وی افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران پس از جنگ تحمیلی فتنه هایی را در سالهای 78 و 88 و در طی هفته های اخیر برای نابودی ما ایجاد کرد اما مردم با بصیرت و آگاه ایران که همیشه عاشق رهبری، اسلام ناب محمدی و امام و شهدا هستند، فتنه ها را خنثی و در مقابل این توطئه ها محکم و استوار ایستادند.
امام جمعه موقت ایرانشهر تصریح کرد: قرآن کریم سه شاخص امام شناسی، ادامه دادن راه پیامبراکرم(ص) و اهل بیت، زمان شناسی را برای بصیرت بیان می کند، یعنی شناخت ولی فقیه به عنوان امام جامعه و یاری کردن او در شرایط و زمان حساس، مقابله با ظلم و ستم و حمایت از مظلوم راه های داشتن بصیرت است که به ما کمک می کند در مقابل فتنه و توطئه دشمن ایستادگی کنیم.
حجت الاسلام سجادی با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر نزدیک بودن نابودی استکبار جهانی ابراز کرد: افول دولت استکباری آمریکا با توجه به اقدامات اخیر سازمان ملل و اتحادیه اروپا نزدیک است و برخی حامیان او در منطقه از جمله عربستان سعودی بدانند با پول خرج کردن نمی توانند کاری را پیش ببرند و عاقبت آنها همچون صدام حسین خواهد شد.
وی با قدردانی از تمام نیروهای امنیتی، نظامی، بسیج و سپاه در برقرای آرامش و امنیت جامعه در مقابل با فتنه گران و آشوب گران گفت: دشمنان ما بدانند طبق فرمایش رهبری اگر باردیگر وارد منطقه شوند و به خسارت بزنند جواب سخت و دندان شکن آنها را خواهیم داد و تقاص می گیریم.
امام جمعه موقت ایرانشهر ما برای ارزشهای اسلام انقلاب کردیم، خطاب به مسئولین تاکید کرد: نسل سوم انقلاب کمتر از مردان بزرگ و تاثیرگذار اول انقلاب نیستند و مسئولین باید قدردان این جوانان و مردم با بصیرت باشند و مخلصانه به این مردمی که بی ادعا حاضرند جانشان را فدای انقلاب شود، خدمت رسانی کنند.
حجت الاسلام سجادی با گلایه از دولت مردان بیان کرد: برخی از مسئولین اقتصادی دارای تفکرات لیبرالی هستند اما باید بیدار باشند که مردم ایران این تفکر لیبرالی را نمی خواهد و در مقابل آن ایستادگی می کند.
وی با اشاره به تاکید رهبرمعظم انقلاب برای روشنگری در جامعه خاطر نشان کرد: باید هرکس که تریبون و مخاطب در دست دارد اهداف و برنامه های خصمانه دشمن را برای جامعه به ویژه جوانان تبیین و روشنگری کند تا آنها راه مقابله با این توطئه ها را فرا بگیرند.
انتهای پیام/م.ف


کد مطلب: 5828

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/5828/مردم-بصیرت-آگاهی-مقابل-استکبار-جهانی-ایستادند-افول-دولت-آمریکا-نزدیک

پهره
  https://www.pahreh.ir