يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۱۹
۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

پایان اسارت 5 تبعه بیگانه در کمتر از 13 ساعت در ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پنج تبعه بیگانه در کمتر از 13 ساعت در یک عملیات هدفمند پلیس ایرانشهر از چنگال آدم ربایان آزاد شدند.
فرمانده انتظامی استان
فرمانده انتظامی استان
سردار محمد قنبری در گفت و گو با خبرنگار پهره، در تشریح جزئیات دقیق این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه پنج نفر از اتباع بیگانه توسط افرادی ناشناس ربوده شده اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر قرار گرفت. 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس از موضوع آدم ربایی بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی آدم ربایان آغاز و رسیدگی موضوع وارد مرحله جدیدی شد.
سردار قنبری با اشاره به اینکه در تعاقب اقدامات اطلاعاتی و فنی، هویت و مخفیگاه سه آدم ربا شناسایی شد تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در کمتر از 13 ساعت آن ها را دستگیر و پنج تبعه بیگانه را آزاد و در بازرسی از این مخفیگاه یک قبضه اسلحه کلاش به همراه مهمات مربوطه نیز کشف شده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به علت و انگیزه آدم ربایی به دلیل اخاذی از افراد ربوده خاطر نشان کرد: متمهان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.
انتهای پیام/م.ف
 
کد مطلب: 5830
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *