پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ۰۸:۳۰
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر:

تسهیلات اشتغالزایی به ازای هر نفر ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت می شود

معاون استاندر و فرماندار ویژه ایرانشهر گفت: به هراندازه که شهرستانها طرح اشتغالزایی داشته باشند می‌توانند از تسهیلات بانکی به ازای هر نفر تا سقف 500 میلیون ریال استفاده کنند.
فرماندار ایرانشهر
فرماندار ایرانشهر
نبی بخش داودی در حاشیه نشست کارگروه تخصصی اشتغال ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره، اظهار کرد: 526 میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات برای طرح اشتغال فراگیر در استان سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است و بر همین اساس هر شهرستان به هراندازه که طرح اشتغالزایی داشته باشد می‌تواند از این اعتبارات به ازای هر نفر تا سقف 50 میلیون تومان استفاده کند.

وی گفت: 229 میلیارد و 300 میلیون تومان در قالب اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری به این استان اختصاص یافته که از محل این اعتبارات می‌توانیم برای فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان جویای کار روستایی و عشایری شهرستان ایرانشهر به خوبی استفاده کنیم.

فرماندار ویژه ایرانشهر افزود: این تسهیلات در مناطق مرزی با 4درصد و روستایی و عشایری با 6درصد سود به متقاضیان پرداخت می‌شود.

داودی تصریح کرد: فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان از مهمترین وظایف مسئولان است و به همین سبب دولت تلاش گسترده ای را در این زمینه در ایرانشهر آغاز کرده است.

وی تاکید کرد: با مدیریت زمان و جذب تسهیلات و اعتبارات برای ایجاد اشتغال این مشکل جوانان حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال دغدغه های جامعه را در بحث بهبود اقتصاد و کاهش آسیب های اجتماعی کم می کند.

فرماندار ویژه ایرانشهر با اشاره به اینکه اختیارات اشتغال به کمیته فنی اشتغال فراگیر واگذار شده است، افزود: فعال شدن این کمیته ضمن تسریع در کارها و کاهش زمان، نتیجه ای اثر بخش برجای خواهد گذاشت و مسئولان نیز مکلفند گزارش روزانه از وضعیت جذب تسهیلات و بررسی طرح ارائه دهند.
 
انتهای پیام/م.ف
کد مطلب: 5838
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *