طی مراسمی؛

اعتبار نامه نمایندگی مجلس دهم به نماینده حوزه ایرانشهر اهدا شد

17 فروردين 1395 ساعت 8:58

اعتبار نامه‌ نمایندگی محمد نعیم امینی‌فرد، منتخب حوزه‌ انتخابیه‌ ایرانشهر در دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، پیش از روز گذشته (دوشنبه ۱۶ فروردین) طی مراسم ویژه‌ای به وی اهدا شد.


به گزارش پهره؛ در این نشست که علمای تشیّع و تسنن، فرماندار ویژه ی شهرستان ایرانشهر و فرمانداران شهرستان‌های سرباز و دلگان، اعضای شورای تأمین، مسئولین و مقامات محلّی و دست‌اندرکاران امر انتخابات، شوراها و اقشار مختلف حضور داشتند؛ حجت الاسلام سیّد شجاع‌الدین ابطحی امام جمعه‌ ایرانشهر ضمن تبریک به مردم و منتخب حوزه‌ انتخابیه‌ ایرانشهر اظهار کرد: بنای مسئولیّت در نظام اسلامی بر پایه‌ی خدمت گذارده شده و به استناد آیات الهی، در نزد پروردگار، آقا و سیّد انسان‌ها، خادم‌ترین افراد خواهد بود.
وی گفت: بدیهی است که با این انتخاب برای ما توقّعاتی ایجاد شده است؛ امروزه در جهان روشی استاندارد به نام مدیریّت هدف جهت افزایش ضریب موفّقیّت به کار می‌رود؛ مدیریّت هدف در رابطه با نمایندگی مجلس به معنای ترسیم دورنمایی از چهار سال آینده خواهد بود و این میسر نخواهد گردید مگر با رصد، شناخت و اولویّت‌بندیِ نیازهای واقعی تمامی نواحی و مناطق تحت نمایندگی.
 

 
فرودگاه ایرانشهر درخور نام و جایگاه بزرگ ایرانشهر نیست
امام جمعه ایرانشهر در ادامه به برخی توقعات و چالش های حوزه انتخابیه ایرانشهر نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به فیزیک بدنی و استعداد، در برخی از رشته‌های ورزشی مانند تیراندازی و کبدی باید تعداد چشمگیری از نفرات تیم ملّی از میان ورزشکاران این منطقه انتخاب شوند یا فرودگاه ایرانشهر درخور نام و جایگاه بزرگ ایرانشهر نیست، جذب متخصّصین در تمام رشته‌ها نیازمند پرواز مستقیم است نه دور شدن مسیر و حداقل یک و نیم ساعت معطلی در فرودگاه فلان شهر و یا امنیّت.
وی افزود: همآیش‌ها و جلسات بزرگی که در شهرستان برگزار می‌شوند، حتّی اگر به میزان چند دقیقه هم شده، باید از صدا و سیمای کشوری پخش شوند تا مردم بدانند که در اینجا چنین نشست‌هایی هم داریم؛ این‌ها کمک می‌کنند تا ذائقه، تفکر و دیدگاه عمومی نسبت به منطقه عوض شوند؛ حتّی در ذائقه‌ خود ما، ما که ساکن همین منطقه هستیم نیز تأثیرات عمیقی برجا خواهد گذاشت.
 

 
شایستگی باید حرف اوّل را در انتصابات بزند
حجت الاسلام و المسلمین ابطحی جذب و برطرف کردن ترس سرمایه داران برای سرمایه گذتری در این حوزه را یکی مسئولیت های نماینده دانست و ادامه داد: یکی از مسائل مهمّ، انتصابات شایسته است؛ شایستگی باید حرف اوّل را در انتصابات بزند.
وی نتیجه نهایی خواسته های مطرح شده را؛ اشتغال عنوان کرد و افزود: به طور قع اشتغال پایدار زمینه ساز امنیت پایدار است.
در این مراسم نبی‌بخش داودی رئیس ستاد مرکزی حوزه‌ انتخابیّه و فرماندار ویژه‌ی شهرستان ایرانشهر نیز ضمن تقدیر از نماینده‌ حال حاضر و یادکردی از نمایندگان ادوار حوزه‌ ایرانشهر در مجلس و پیگیری‌های انجام شده در تحقّق مطالبات مردمی، با تأسی به بیانات امام راحل (ره) گفت: همه‌ ما، در هر جایگاهی که باشیم خادم مردم هستیم و در جمهوری اسلامی ایران ثابت شده که اگر خادم باشیم نگاه مردم از ما گرفته نخواهد شد.

 

دریافت اعتبار نامه
محمّدنعیم امینی‌فرد نیز پس از دریافت «اعتبارنامه»، ضمن تأکید بر پایبندی به قانون و اصل تفکیک قوا؛ از «اشتغال پایدار»، «نگرش علمی به مقوله‌ی امنیّت» و «آموزش» به عنوان اصلی‌ترین دغدغه‌های خود نام برد و با برشمردن توانمندی‌ها و پتانسیل‌های منطقه، حرکت بر اساس عقلانیّت و کارِ کارشناسی را در کنار تعامل سازنده، لازمه‌ی فائق آمدن بر مشکلات، رفع موانع و دستیابی به اهداف خواند.
انتهای پیام/ 3339


کد مطلب: 596

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/596/اعتبار-نامه-نمایندگی-مجلس-دهم-نماینده-حوزه-ایرانشهر-اهدا

پهره
  https://www.pahreh.ir