معاون تهذیب حوزه علمیه حضرت صاحب الزمان (عج) دلگان بیان کرد:

برگزاری سومین دوره آزمون پذیرش حوزه های علمیه در شهرستان دلگان

27 فروردين 1395 ساعت 18:28

معاون تهذیب حوزه علمیه حضرت صاحب الزمان (عج) دلگان از برگزاری سومین دوره آزمون پذیرش حوزه های علمیه در این شهرستان خبر داد.


به گزارش پهره به نقل ازدلگان پرس،حجت الاسلام والمسلمین نجف بامری معاون تهذیب و استاد حوزه علمیه حضرت صاحب الزمان (عج) دلگان در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری آزمون پذیرش حوزه های علمیه در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این سومین مرحله آزمون پذیرش حوزه های علمیه است که امروز ساعت 9 صبح  درمصلی امام علی (ع) شهرستان دلگان برگزارشده است.
وی با بیان اینکه تا قبل از این تمامی علاقه مندان ورود به حوزه علمیه جهت آزمون های ورودی به شهرهای مجاور می رفتند، افزود: در این آزمون 157 شرکت کننده حضور دارند که 73 نفر از آنها برای ورود به حوزه علمیه بلند مدت الهادی و 84 نفر هم برای حوزه سفیران حضرت صاحب الزمان (عج) می باشند.
معاون تهذیب حوزه علمیه سفیران هدایت دلگان تصریح کرد: از میان این 157 نفر شرکت کننده در آزمون پذیرش حوزه علمیه، 50 نفر از آنها بعد از قبولی در این آزمون و آزمون شفاهی و مصاحبه حضوری جهت حضور در حوزه علمیه پذیرش می شوند.
حجت الاسلام والمسلمین نجف بامری بیان کرد: نتایج آزمون کتبی در اردیبهشت ماه امسال اعلام خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: بزرگترین سعادت نصیب آنهایی خواهد شد که توفیق حضور در حوزه های علمیه را به عنوان شاگردان مکتب امام صادق (ع) را خواهند داشت.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 659

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/659/برگزاری-سومین-دوره-آزمون-پذیرش-حوزه-های-علمیه-شهرستان-دلگان

پهره
  https://www.pahreh.ir