جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۵:۳۶
۰
امام جمعه ایرانشهر؛

واردات خودرو از آمریکا یعنی رونق کارگر خارجی و خانه نشینی کارگر ایرانی

امام جمعه ایرانشهر گفت: وقتی کارگر ایرانی در کشور با بحران اقتصادی روبه رو است چه دلیلی دارد که ایران اقدام به واردات خودروی آمریکایی به کشور نماید
واردات خودرو از آمریکا یعنی رونق کارگر خارجی و خانه نشینی کارگر ایرانی
واردات خودرو از آمریکا یعنی رونق کارگر خارجی و خانه نشینی کارگر ایرانی
به گزارش پهره؛ سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن اشاره به دیدار اخیر کارگران با مقام معظم رهبری اظهار کرد: باید به جد روزنه های ورود کالای قاچاق به کشور گرفته شود.
وی گفت: وقتی کارگر ایرانی در کشور با بحران اقتصادی روبه رو است چه دلیلی دارد که ایران اقدام به واردات خودروی آمریکایی به کشور نماید آن هم خودرویی که در خود کشور آمریکا بدلیل عدم استانداردها مورد توجه قرار نگرفته است.
خطیب جمعه ایرانشهر ضمن تأکید بر تولید خودروی با کیفیت تصریح کرد: چرا کشوری که قادر به ساخت موشک است باید در زمینه ساخت خودرو؛ ارابه مرگ تحویل جامعه دهد.
استاندار سیستان و بلوچستان نیز در جمع نمازگزاران با اشاره به بازدیدها یی که در طول روز گذشته و امروز از شهرستان ایرانشهر داشته است افزود: با انتقال آب دریای چابهار به ایرانشهر زمینه راه آندازی پتروشیمی ایرانشهر را میسر خواهیم کرد.
علی اوسط هاشمی از تدوین پروژه تولید گاز تحت فشار در فرمانداری ایرانشهر گفت و تصریح کرد: طبق قول مجری طرح با افتتاح این پروژه که کار انتقال  سوخت رسانی روزانه 2 میلیون لیتر گاز به نیروگاه برق چابهار را فراهم خواهد کرد؛ زمینه اشتغال حداقل هزار و 800 نفر از جوانان منطقه را موجب خواهد شد.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 728
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *