جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۵:۲۳
۰
امام جمعه ایرانشهر؛

عربستان با نگاه سیاسی از تأمین امنیت و عزت حجاج استنکاف می کند

امام جمعه ایرانشهر گفت: عربستان سعودی با نگاه سیاسی به فریضه الهی حج، از تأمین امنیت و عزت حجاج سر باز می زند.
عربستان با نگاه سیاسی از تأمین امنیت و عزت حجاج استنکاف می کند
عربستان با نگاه سیاسی از تأمین امنیت و عزت حجاج استنکاف می کند
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: مسئولین کشور در جهت تحقق فریضه حج امسال تلاش کردند؛ اما تا زمانی که این تلاش ها یک سویه بوده و عربستان مسئولیت وظیفه خود را به عهده نگیرد نتیجه ای در بر نخواهد داشت.
وی گفت: متأسفانه برخی کشور های اسلامی با هم پیمانی آمریکا و اسرائیل در تحقق اهداف شوم و جاهلانه داعش تلاش می کنند؛ که خوشبختانه با رو شدن دست متظاهر کشورهای همچون عربستان و قطر تکلیف خیلی از قضایا روشن است.
خطیب جمعه ایرانشهر تصریح کرد: باز پس گیری خان طومان یکی از محل های آزاد شده توسط تیپ فاطمیون است که به حول و قوه الهی با مجاهدت رزمندگان پیروزی کامل سوریه به زودی محقق خواهد شد و جز رو سیاهی و تو دهنی چیز دیگری نصیب استکبار نخواهد شد.
حجت الاسلام ابطحی از تلاش های نیروی انتظامی در شهرستان ایرانشهر نیز تشکر کرد و ادامه داد: کار در این شهرستان نسبت به سایر نقاط کشور به خاطر مرزی بودن استان سیستان و بلوچستان سنگین است؛ اما با این وجود امنیت حاضر که مردم در آن به آرامش دست یافته اند به واسطه چشمان همیشه بیدار نیروی انتظامی در طول شبانه روز است.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 885
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *