شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۲۳:۲۱
۰

شایعات اینستاگرامی دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین درباره تصادف مرگبار 3 دختر هم دانشگاهی

تنها نجات یافته مرگ دلخراش 3 دختر دانشجو که در شرایط روحی نامناسب بسر می برد می تواند رازگشای این حادثه هولناک باشد. از طرف دیگر شایعاتی در اینستاگرام دانشگاه آزاد قزوین درباره تصادف مرگبار 3 دختر دانشجو منتشر شده است که از سوی خود دانشجو این شایعات رد شده است.
شایعات اینستاگرامی دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین درباره تصادف مرگبار 3 دختر هم دانشگاهی
شایعات اینستاگرامی دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین درباره تصادف مرگبار 3 دختر هم دانشگاهی
گزارش پایگاه خبری پهره:در این حادثه که  ساعت 11 و37 دقیقه صبح  چهارشنبه در پل آزادراه کمربندی قزوین رخ داد 4 دختر دانشجوی دانشگاه آزاد قزوین سواربر سمند سفید رنگی بودند که خودرو با سرعت جنون آمیز پس از برخورد به پایه ستون بتونی پل از مسیر خارج شده و 3دانشجو را به کام مرگ کشاند.
راننده که از هم دانشگاهی های قربانیان است بخاطر بستن کمربند ایمنی و با وجود آسیب های شدیدزنده مانده و در بینارستان قزوین بستری است.
پیمان نامدار رئیس اورژانس استان قزوین گفت: این سه دختر دانشجو به نامهای  خدیجه قربانی ، زهره زارعی و خانم جهانگیری 19 و 20 ساله بودند در برابر دانشگاه آزاد قزوین بر اثر بی‌احتیاطی در هنگام رانندگی جان خود را از دادند..
وی با بیان اینکه 2 آمبولانس از پایگاه‌های رازی و مینودر به محل حادثه اعزام شدند، افزود: نخستین آمبولانس در عرض 3 دقیقه در محل حادثه حاضر شد.
رئیس اورژانس استان قزوین اضافه کرد: سه سرنشین خودروی سمند به دلیل آسیب‌های جدی که به قسمت سر و سایر اعضای بدن آن‌ها وارد شده بود به طرز دلخراشی جان خود را از دست دادند.
نامدار با تأکید بر استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان خودروهایی که در سطح شهر تردد می‌کنند، یادآور شد: راننده خودروی سمند دانشجوی دختر 21 ساله بوده که به دلیل داشتن کمربند ایمنی در این حادثه با وارد شدن آسیب‌های جزئی به اعضای بدن او از سوی آمبولانس اعزام شده برای درمان تکمیلی به بیمارستان رازی شهر قزوین منتقل شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: گزارش‌های رسیده از تکنسین‌های اعزامی به این صورت بوده که این دانشجوی 21 ساله به دلیل شوک حادثه در شرایط روحی نامساعد به سر می‌برد.
بنابه این گزارش، برای اینکه جزییات این حادثه مشخص شده و مقصر شناسایی شود، فهیمه مومنی دختر دانشجویی که تنها نجات یافته بوده ارابه مرگ است بزودی و با بهبودی نسبی مورد تحقیق قرار خواهد گرفت.
کد مطلب: 897
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *