سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۴۴
۲

انقلاب اسلامی صادر شده است و ملتها بیدار گشته اند.

یادداشت دکتر حامد نجفی آشتیانی سرپرست دانشگاه ولایت
انقلاب اسلامی صادر شده است و ملتها بیدار گشته اند.
بسم الله الرحمان الرحیم
یخادِعُونَ اللَّهَ وَ الَّذِینَ آمَنُوا وَ ما یخْدَعُونَ إِلَّا أَنْفُسَهُمْ وَ ما یشْعُرُونَ (آیه۹سوره بقره)

«آنان که در صدد نیرنگ زدن به خدا و به کسانی که ایمان آورده اند، برمی آیند. و آنان نیرنگ نمی زنند، مگر به خودشان و نمی فهمند.»

امروز شاهدیم که همه آنچه را که غرب در جعبه ابزار خود ازقبیل حقوق بشر، دموکراسی، تجارت آزاد و ... که برای چپاول و استعمار ملتها ابداع و گرد آورده بود؛ به یکباره به حراج گذاشته است.
علت چیست؟ و چرا متحدان کاخ سفید حیرت زده، انگشت به دهان و مبهوت، خود را در تار و پود حصار خود تنیده می‌بینند و راه گریز و آبرویی برای اظهار نظر نمی‌یابند و سکوت اختیار کرده‌اند؟
پاسخ ساده است. انقلاب اسلامی صادر شده است و ملتها بیدار گشته اند و تنها راه چپاول در خواب سنگین سران آل های خفته است که حتی توهینها و تحقیرها و سبک شدن وزن سنگین شان را هم نمی‌بیند.
آری! مفهوم عزت ایران امروز چه  پرمغزتر و دلچسب تر است. وجود رهبری فرزانه، سپاهیان و ارتشیانی مقتدر، ملتی آگاه، مقاومتی از روی غرور و خلاصه هیهات مناالذله، چه شعار جذاب و همیشه سربلندی است.
غرب نعش پوسیده دموکراسی را در حکومتهای آل گونه ی کشورهای حاشیه خلیج فارس کاملا بر باد داده است. تجارت آزاد را در تماسهای مکرری که ترامپ با شاه سعودی و درخواستهای بی انتهای میلیون دلاری اش برای حفظ تاج و تخت آنان، علنی رسوای جهان کرده است. و اخیرا حقوق بشر را با سربریدن همزمان ۳۷ نفر از مظلومان در شبه جزیره آل سعود مجددا ذبح کرده است.
این ترنگلها برای بیداری وجدان آنقدر ضربه دارد، اما البته بسته به نوع وجدان دارد. برخی وجدانها خیال بیداری ندارند. ولی این خیالها خبر ندارند که خود مایه ی بیداری اند.
امروز در کشاکش اخبار تحریم و شاخ و شانه کشیدنهای به قول معروف کدخدا، بهترین احساس را می‌توان داشت. مفاهیم ایستادگی، سربلندی و ایران امروز عیار بالاتری پیدا کرده‌اند. اما این انتهای راه نیست بلکه آغاز گام دوم انقلاب است و جوانان عزیز باید شانه هایشان را برای به دوش کشیدن ارزشها بیش از پیش مهیا کنند.

و من الله التوفیق
حامد نجفی آشتیانی
سرپرست دانشگاه ولایت
کد مطلب: 423235
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *