پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۶:۲۶
۰

شفایافته امام رضا(ع) از دورترین نقطه ایران

لطف و محبت امام هشتم شیعیان شامل حال دختر 14ساله ای از دورترین نقطه ایران شد و این بیمار را شفا داد.
شفایافته امام رضا(ع) از دورترین نقطه ایران
به گزارش پهره ؛ به نقل از عصرهامون ، شاید در طول یک سال بارها شنیده باشید که یک نفر در حرم مطهر رضوی شفا پیدا کرد یا اینکه خود در مشهد مقدس مشاهده کرده باشید که امام هشتم شیعیان چگونه بیماران را شفا می دهد.
لطف و محبت امام هشتم شیعیان در تمامی دنیا شامل حال مردم شده است. در یکی از دورترین نقاط ایران در مرز بین ایران و افغانستان  یک دختر بچه ۱۴ ساله در سال ۹۴ برای مداوا راهی مشهد مقدس می شود. وی که اهل استان سیستان و بلوچستان است و در بخش قُرقُری هیرمند زندگی می کند و از ناحیه پا فلج شده است.
مجید دهمرده پدر این نوجوان در گفتگو با خبرنگار ما می گوید: بر اثر تزریق اشتباه واکسن سرخک، دخترم از یک پای خود دچار معلولیت شد.
وی همچنین تصریح کرد: ما از خانواده ای با سطح درآمد بسیار پایین هستیم که حتی هزینه سفر به مشهد و همچنین هزینه های بیمارستان برایمان مقدور نبود اما به کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) مقدمات سفر به مشهد آماده شد تا مراحل درمانی با توجه به بیمارستان های مجهز در این شهر انجام شود.
دهمرده خاطرنشان کرد: در بدو ورود به مشهد مقدس ابتدا تصمیم گرفتیم تا به زیارت امام رضا (ع) برویم .هنوز چند دقیقه ای از حضورمان در حرم نگذشته بود که دخترم بر روی هر دو پا توانست راه برود و دیگر خبری از معلولیت پا نبود.
دهمرده گفت: اشک چشمان من و دخترم بند نمی آمد، امام بزرگوار دست رد به سینه ما نزد، ایشان میدانستند هزینه های درمان سنگین است و ما از عهده پرداخت آن بر نخواهیم آمد.
پدر این دختر ادامه داد: شنیده بودیم که امام رضا (ع) بیماران بسیاری را شفا می دهند اما هیچ گاه فکرش را نمی کردم که این اتفاق روزی برای خانواده من رخ دهد، باورش سخت است که امام از بین هزاران زائر دختر مرا انتخاب کند.
وی ادامه داد: پس از بهبودی برای اطمینان بیشتر به پزشک مربوطه با تمامی اسناد پزشکی همراه، مراجعه کردیم که پس از انجام معاینات لازم خوشبختانه هیچ گونه اثری از بیماری در وجود دخترم مشاهده نشده و اکنون بدون استفاده از ابزار کمکی در صحت و سلامت کامل قرار دارد .
دختر بچه شفا یافته اکنون ۱۷ ساله است و همواره خاطره سه سال قبل را در ذهن دارد، او اکنون از هر فرصتی استفاده می کند تا به دیدار امام رضا (ع) برود و در حرم مطهر چند ساعتی با امام مهربان خود خلوت کند.
انتهای پیام//
کد مطلب: 422524
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *