چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۱۳
۰

شیائومی Mi9 برترین موبایل سال 2019 خواهد بود؟

تصاویر جدیدی از گوشی موبایل شیائومی Mi9 منتشر شده است که نشان می دهد پرچمدار جدید شیائومی رقابت سختی با برندهای هوآوی و سامسونگ آغاز خواهد کرد. در این نسخه از گوشی های هوشمند شیائومی، شاهد سه لنز برای دوربین اصلی و بریدگی صفحه نمایش قطره ای خواهیم بود.
شیائومی Mi9 برترین موبایل سال 2019 خواهد بود؟
به گزارش پهره ؛ نسخه قبلی پرچمدار شیائومی در سال جاری فروش بسیار خوبی را تجربه می کند، به همین دلیل پرچمدار سال آینده این برند چینی باید بسیار قدرتمندتر از Mi8 باشد تا به خوبی مسیر پیشرفت را برای این برند چینی هموار کند. در حال حاضر برخی از ویژگی های این پرچمدار منتشر شده است که قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.
موبایل شیائومی Mi9 ؛ قدرتمند ترین موبایل چینی
بر اساس اخبار موجود، پرچمدار این برند قدرتمند صفحه نمایش 6.4 اینچی دارد که از پنل صفحه نمایش سوپرآمولد بهره می برد. سنسور اثر انگشت این محصول نیز در بخش پایین صفحه نمایش قرار خواهد گرفت تا استفاده از آن برای کاربران راحت تر از نسخه های پیشین باشد.
موبایل شیائومی Mi9 در بخش دوربین عملکردی عالی خواهد داشت. شیائومی قصد دارد از سه لنز دوربین با چیدمان عمودی رونمایی کند. نکته جالب توجه در مورد این محصول حضور فلاش ال ای دی در میان دو سنسور است. با توجه به اخبار پیرامون کمپانی شیائومی، لنز اصلی این گوشی هوشمند از نوع IMX586 است و از یک سنسور 48 مگاپیکسلی بهره می برد. به نظر می رسد شیائومی برای این پرچمدار از سنسورهای 48، 13 و 16 مگاپیکسلی استفاده کند که اگر این اتفاق رخ دهد، شیائومی یکی از برترین گوشی های سال آینده را توسط برند خود روانه بازار فروش خواهد کرد.



حدس زدن در مورد پردازنده این محصول بسیار سخت نخواهد بود. شیائومی در سال های اخیر از پردازنده های کوالکام استفاده کرده است و بدون شک شاهد پردازنده اسنپدراگون 8150 در این محصول خواهیم بود. حال باید دید با استفاده از این پردازنده، پرچمدار شیائومی به چه موفقیت هایی دست پیدا خواهد کرد.

شیائومی همواره گوشی های خود را در نسخه های متفاوتی روانه بازار می کند و به نظر می رسد در پرچمدار فعلی این برند، شاهد رم های نرم افزاری 6، 8 و 10 گیگابایتی باشیم. با توجه به اخبار پیرامون این برند، گوشی هوشمند شیائومی مجهز به آخرین نسخه از فناوری شارژ سریع خواهد بود و در این راه از یک باتری 3700 میلی آمپری کمک می گیرد.
با توجه به عرضه گوشی موبایل می میکس 3 با اینترنت نسل پنجم به نظر می رسد پرچمدار سال 2019 شیائومی نیز از این قابلیت پشتیبانی کند.
کد مطلب: 422618
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *