سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۴۳
۰

عزم جزم سپاه برای محرومیت زدایی در سیستان وبلوچستان / از حفر چاه آب تا تکمیل و بازسازی مدارس در مناطق محروم ایرانشهر

همزمان با افتتاح 2121 پروژه محرومیت زدایی در جنوب شرق کشور ، تعداد 228 پروژه توسط قرارگاه شهید معمار ایرانشهر به بهره برداری رسید.
عزم جزم سپاه برای محرومیت زدایی در سیستان وبلوچستان / از حفر چاه آب تا تکمیل و بازسازی مدارس در مناطق محروم ایرانشهر
به گزارش پهره ؛ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ایران ، بهره برداری از دو هزار و 121 پروژه محرومیت زدایی هدیه مقام معظم رهبری به مردم جنوب شرق کشور می باشد که ازین دست تعداد 228 پروژه نیز در حوزه سرزمینی قرارگاه شهید معمار ایرانشهر به بهره برداری رسید.
 
سپاه پاسداران که وظیفه ذاتی اش ، حفظ و حراست از نظام اسلامی در تمام زمینه ها است ، از سالها قبل گام در رفع محرومیت ، اشتغالزایی ، اقتصاد مقاومتی و آبادانی در مناطق محروم و دور افتاده گذاشته و تا امروز نیز در این زمینه موفق بوده است.
 
 

 
اینگونه اقدامات سپاه اما در شهرستان ایرانشهر و حوزه سرزمینی قرارگاه شهید معمار این شهرستان نیز نمود بسیاری داشته است که ازین دست میتوان به احداث 125 واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد و محرومان ، احداث 2 باب مسجد ، مرمت و بازسازی 168 واحد خانه محروم، احداث3 باب مدرسه ، احداث 2 کارگاه تولیدی بلوک زنی و تولید درب و پنجره ، احداث 24 کارگاه پرورش بلدرچین اشاره کرد.
 
همچنین احداث یک مجموعه ورزشی و یک واحد خانه عالم ، احداث 4 سیل بند در شهرستان سرباز ، احداث جاده روستایی ، حفر و تجهیز چاه آب و آبرسانی به روستاهای محروم از دیگر اقدامات جهادگونه سپاه در جنوب استان است.

انتهای پیام//
کد مطلب: 422790
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *