يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ۱۰:۲۳
۱
چاله های پرچالش "دلگانی ها"؛

آسفالت نامناسب معضلی که تمامی ندارد/ وضع نامناسب آسفالت خيابان ها اینبار صدای "دلگانی ها" را درآورد

شهروندان گلمورتی شهرستان دلگان نسبت به کم بودن فضای خیابان ولیعصر و عدم وجود آسفالت مناسب معترض هستند.
آسفالت نامناسب معضلی که تمامی ندارد/ وضع نامناسب آسفالت خيابان ها اینبار صدای "دلگانی ها" را درآورد
به گزارش پهره؛ کم بودن عرض خیابان ولیعصر شهر گلمورتی شهرستان دلگان به گونه ای که خطرهایی را برای رانندگان آن منطقه در بردارد  موجب ایجاد و ابراز مشکل و گلایه برای شهروندان این شهر شده است.
نداشتن روکش آسفالت در معابر بلوار نبی اکرم(ص)
اگر در سطح خیابان‌های شهر گلمورتی شهرستان دلگان، به‌ صورت روزانه عبور و مرور داشته باشید شاهد اختلاف سطح‌ها و چاله چوله‌ها و برجستگی‌های متعدد در سطح خیابان‌ها به ویژه خیابان نبی اکرم(ص) خواهید بود. ‌
در این راستا بامری یکی از شهروندان گلمورتی در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: افزایش استفاده از خودروهای شخصی در این شهر در کنار وضعیت نامطلوب آسفالت در خیابان‌های این منطقه، نارضایتی و گلایه‌مندی ما را به همراه داشته است.
رنج گلمورتی ها از فضای کم خیابان ها
وی با ابراز تأسف از وضعیت نامطلوب آسفالت شهر گلمورتی، افزود: خواهشی که بنده از مسئولین ذیربط دارم لطفا هر چه سریع تر نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند که این مسئله کلافگی مردم این منطقه را در بر داشته است. 
این شهروند دلگانی تصریح کرد: خیابان ولیعصر آن قدر دارای عرض کم بوده که خطرات فراوانی را برای ترددکنندگان به همراه دارد اما مسئولین تاکنون به این موضوع هم رسیدگی نکردند.
عملیات تعریض خیابان ولیعصر شهر گلمورتی آغاز شد
حمیده عبداللهی، شهردار گلمورتی در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: طرح عملیاتی تعریض خیابان ولیعصر اغاز شده و همچنین عملیات روکش این خیابان و تعدادی دیگر از معابر شهر در دست اقدام است.
وی افزود: باتوجه به گلای مندی مردم شهر گلمورتی در خصوص فضای کم خیابان ولیعصر، تصمیم بر آن شده تا به صورت ویژه عملیات تعریض این خیابان در دستور کار شهرداری قرار بگیرد.
عبداللهی تصریح کرد: تصمیم داریم به زودی عملیات روکش آسفالت معبر خیابان ولیعصر و تعدادی دیگر از معابر شهری از جمله بلوار نبی اکرم (ص) را نیز اغاز کنیم.
انتهای پیام/ 
کد مطلب: 430015
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *