شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۵۴
۰
مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت ایرانشهر عنوان کرد؛

امید آفرینی، محور اصلی افزایش مشارکت انتخاباتی

سکینه نارویی گفنت: امیدآفرینی رمز مشارکت حداکثری در انتخابات است.
امید آفرینی، محور اصلی افزایش مشارکت انتخاباتی
سکینه نارویی، مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت ایرانشهردر گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حقیقت انتخابات برای کشور سرنوشت ساز بوده  و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و قانون اساسی همه اقلیت ها برای شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت کشورشان دارای سهم هستند.
 
وی با اشاره سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: از دسیسه های دشمنان هیچ وقت غافل نباشید، افزود: دشمن همیشه به دنبال این بوده که کشور را دچار هجمه های فرهنگی، چالش ها و آسیب های اجتماعی کند و دشمنان نظام اسلامی و ایران خصوصا اکنون در برهه زمانی انتخابات به دنبال ایجاد آشفتگی و اجرایی شدن نقشه های شوم خودشان و به هم زدن نظم اجتماعی هستند.
 
این کارشناس مذهبی تصریح کرد: برای آبادانی کشورنیازاست که همه واجدین شرایط در انتخابات شرکت کنند و ملت ایران باید در انتخاب فرد اصلح به ویژگی هایی که مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار دادند، توجه ویژه داشته باشند.
 
وی عنوان کرد: اگر فردی نسبت به انتخابات و انتخاب فرد اصلح و شایسته بی تفاوت باشد، در واقع به خون شهدا خیانت کرده  و در روز جزا باید پاسخ گو باشند.
 
نارویی خاطرنشان کرد:  مشارکت حداکثری پیروزی قدرت تشخیص مردم بر اراده کم خرد سودجویان است که در این غلبه، سیاه بازان عرصه سیاست حذف می‌شوند.
وی با بیان این که مردم طی ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی نشان دادند که در تمامی صحنه‌های حساس حامی نظام اسلامی و پشتیبان رهبری هستند، گفت: مسئوولان و مدیران با عمل به رهنمودهای رهبردر بحث مشارکت حداکثری، زمینه حضور تمامی اقشار جامعه پای صندوق‌های رای را فراهم کنند.
مدیر حوزه علمیه اهل سنت خواهران اضافه کرد: به هرحال در آستانه انتخابات قرار داریم و باید راه کارهایی عملی برای غلبه بر توطئه دشمنان در کم رنگ نشان دادن مشارکت مردمی اندیشیده شود.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 
کد مطلب: 428140