به دلیل بحران کمبود آب؛

آب در برخی از روستاهای بروجرد جیره بندی شد

28 تير 1395 ساعت 17:20

مدیر آبفار روستایی بروجرد گفت: جیره بندی آب در برخی از روستاهای بروجرد که امکان آبرسانی با تانکر در این روستاها وجود ندارد، آغاز شد.


به گزارش پهره  و به نقل از  بازتاب بروجرد  "عبدالرضا عبدی" مدیر آبفار روستایی بروجرد گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و مصرف بالا، آب برخی از روستاهای بروجرد با مشکل کمبود آب روبرو هستند.
 
 وی اضافه کرد: طی روزهای اخیر دمای هوای بروجرد افزایش یافته و مشکل کمبود آب و بی آبی نیز در برخی از روستاها تشدید شده است.
 
 به گفته وی در حال حاضر 6 روستای بروجرد با مشکل بی آبی و کم آبی همراه هستند که یک روستا با تانکر آبرسانی می شود اما پنج روستای دیگر به دلیل اینکه امکان آبرسانی با تانکر وجود ندارد ، جیره بندی آب در این روستاها صورت گرفته است.
 
 عبدی اظهار داشت: حدود 90 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که مشکل برخی از روستاها حل شود و این روستاها هم در همه ایام سال و در تابستان مشکل بی آبی نداشته باشند.
 
 مدیر آبفار روستایی بروجرد تصریح کرد: در صورت تامین اعتبارات بخشی از مشکلات بی آبی در روستاها حل می شود اما تا کنون اعتباری در این راستا تخصیص داده نشده است.
 
 وی بیان کرد: سال گذشته روستاهای زیادی در شهرستان بروجرد با مشکل کم آبی همراه بودند که تلاش شد تا با حفر چاه و اجرای پروژه های آبرسانی مشکل تعداد زیادی از روستاها حل شود.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 1696

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/1696/آب-برخی-روستاهای-بروجرد-جیره-بندی

پهره
  https://www.pahreh.ir