دعوت تبلیغات اسلامی ایرانشهر برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان+ مسیرهای راهپیمایی

12 آبان 1395 ساعت 10:49

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر ضمن دعوت از مردم ایرانشهر برای حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان گفت: 13 آبان روز اعلام برائت و فریاد کوبنده خشم و نفرت ملت های آزاده علیه استکبار آمریکایی است.


حجت الاسلام نوروز علی قربانی در گفت و گو با پهره؛ با اشاره به قرار گرفتن در آستانه  سالروز تاریخی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358، اظهار کرد:  حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان همواره نشان‌دهنده نگاه ضد استکباری ملت شریف ایران در طول سال‌های متمادی است.
 وی گفت: با ادامۀ رفتار و ادبیات زشت، اهانت آمیز و زورگویانه دولتمردان امریکا در مواجه با سایر کشورهای مسلمان و آزادیخواه به ویژه ملت بزرگ و صلح‌طلب ایران اسلامی، ملت شهید پرور و استکبارستیز ایرانشهر همراه با دیگر مردم ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می‌دانند.
 

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر تصریح کرد: تردیدی نداریم امسال نیز حضور مردم پُررنگ‌تر از همیشه خواهد بود و بار دیگر دشمن زبون سیلی محکمی از مردم فهیم و ولایت‌مدار ایران اسلامی خواهد خورد و ثابت خواهند کرد که خیال شکست‌ناپذیری آمریکا خطایی بزرگ است.
وی گفت: مسرهای راهپیمایی در شهر ایرانشهر ساعت: 8:30 از مقابل فرمانداری تا مسجد آل رسول؛ در بخش بزمان ساعت: 8 از میدان شهدا تا میدان غدیر و در بخش بمپور ساعت: 8 صبح در مقابل آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 2938

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/2938/دعوت-تبلیغات-اسلامی-ایرانشهر-حضور-پرشور-مردم-راهپیمایی-۱۳-آبان-مسیرهای

پهره
  https://www.pahreh.ir