چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۴۹
۰

دعوت تبلیغات اسلامی ایرانشهر برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان+ مسیرهای راهپیمایی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر ضمن دعوت از مردم ایرانشهر برای حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان گفت: 13 آبان روز اعلام برائت و فریاد کوبنده خشم و نفرت ملت های آزاده علیه استکبار آمریکایی است.
دعوت تبلیغات اسلامی ایرانشهر برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان
دعوت تبلیغات اسلامی ایرانشهر برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان
حجت الاسلام نوروز علی قربانی در گفت و گو با پهره؛ با اشاره به قرار گرفتن در آستانه  سالروز تاریخی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358، اظهار کرد:  حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان همواره نشان‌دهنده نگاه ضد استکباری ملت شریف ایران در طول سال‌های متمادی است.
 وی گفت: با ادامۀ رفتار و ادبیات زشت، اهانت آمیز و زورگویانه دولتمردان امریکا در مواجه با سایر کشورهای مسلمان و آزادیخواه به ویژه ملت بزرگ و صلح‌طلب ایران اسلامی، ملت شهید پرور و استکبارستیز ایرانشهر همراه با دیگر مردم ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می‌دانند.
 

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر تصریح کرد: تردیدی نداریم امسال نیز حضور مردم پُررنگ‌تر از همیشه خواهد بود و بار دیگر دشمن زبون سیلی محکمی از مردم فهیم و ولایت‌مدار ایران اسلامی خواهد خورد و ثابت خواهند کرد که خیال شکست‌ناپذیری آمریکا خطایی بزرگ است.
وی گفت: مسرهای راهپیمایی در شهر ایرانشهر ساعت: 8:30 از مقابل فرمانداری تا مسجد آل رسول؛ در بخش بزمان ساعت: 8 از میدان شهدا تا میدان غدیر و در بخش بمپور ساعت: 8 صبح در مقابل آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 2938