پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۲۵
۱

اجرای طرح "سجاده من، نماز من" در دبیرستان پسرانه دوره متوسطه اول رازی ایرانشهر

مدیر دبیرستان پسرانه دوره متوسطه اول رازی گفت: طرح "سجاده من، نماز من" از آغاز سال تحصیلی در این مدرسه با حضور کلیه دانش آموزان با هدف ارزشگذاری به نماز در حال اجرا است.
نماز من
نماز من
علیرضا فرخ نیا در  گفت و گو با خبرنگار پهره، گفت: در راستای ارزش نهادن به فرهنگ نماز و نمازخوانی در مدارس طرح "سجاده من، نماز من" در دبیرستان پسرانه متوسطه دوره اول رازی ایرانشهر در حال اجرا است.
وی افزود: در این طرح دانش آموزان هر روز یک سجاده با خود به مدرسه می آورند تا در کنار سایر دوستان، همکلاسی ها و معلمان هنگام اذان، نماز جماعت را اقامه کنند.
مدیر دبیرستان پسرانه دوره متوسطه اول رازی بیان کرد: اجرای این طرح علاوه بر ارزش گذاری فرهنگ نماز و نماز خوانی در رفتار، اخلاق و کردار نیک دانش آموزان و داشتن یک زندگی سالم و پویا تاثیر بسزایی دارد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به هجمه دشمنان در جنگ نرم از طریق شبکه های ماهواره ای، بازی و انیمیشن ها بر علیه دین مبین اسلام، این طرح باعث انس بیشتر فرزندان از سنین پایین با خدا و دین می شود تا در بزرگسالی از توطئه و برنامه های خبیث دشمن مصون و محفوظ بمانند و همچون شهدا سربازان خوبی برای انقلاب باشند.
 
کد مطلب: 5817