سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ۱۰:۰۱
۰
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خبر داد:

آماده باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی این شهرستان در پی پیش‌بینی بارش‌های رگباری در حالت آماده باش کامل است.
آماده باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر
علیرضا ایرندگانی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: با توجه به اعلام فعالسازی دستورالعمل مدیریت سیل در حوزه سلامت و آماده باش کلیه مراکز درمانی و امدادی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در جنوب استان در حالت آماده باش کامل است.


وی افزود: با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی همچنین  سازمان اورژانس کشور شروع شرایط وضعیت قرمز از اوایل سه شنبه ۲۸ فروردین شروع و تا اواخر پنجشنبه ۳۰ فروردین ادامه خواهد داشت.

  ایرندگانی خاطرنشان کرد: بر اساس این دستورالعمل کلیه نیروها در مراکز امدادی، درمانی در حالت آماده باش هستند و همچنین با توجه به احتمال بروز آب گرفتگی و انسداد محور های مواصلاتی اقداماتی مانند انتقال بیماران پرخطر و مادران باردار  در مناطق  صعب العبور یا در مسیر سیلاب به مراکز ایمن در دستور کار قرار گرفته و  همچنین با تشکیل جلسات درون و برون سازمانی(فرمانداری) و لغو کلیه مرخصی ها   اقداماتی  از جمله فعالسازی تیم های واکنش سریع، شناسایی بیماران خاص و تکمیل و تجهیز پایگاه‌های اورژانس و دیگر مراکز بهداشتی درمانی  آمادگی خود را برای شرایط  پیشرو اعلام کردند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 431416
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *