دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۰۵
۰
در جشنواره جابر بن حیان و فرصت‌های متنوع یادگیری مطرح شد؛

 ۱۷۱ طرح به‌عنوان طرح‌های برگزیده به مرحله شهرستانی در ایرانشهر راه یافتند

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان ایرانشهر گفت: مرحله قطبی در ۱۱ قطب و در بین ۱۴۸ مدرسه و با شرکت بیش از ۳۰۰۰ دانش‌آموز و بالغ بر ۱۰۰۰ طرح برگزار شد.
 ۱۷۱ طرح به‌عنوان طرح‌های برگزیده به مرحله شهرستانی در ایرانشهر راه یافتند

 به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حسین بامری، رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان ایرانشهر در مراسم افتتاحیه جشنواره جابر بن حیان در سالن شهید صدوقی شهرستان ایرانشهر برگزار شد، در حاشیه بازدید از جشنواره بیان کرد: طرح جابر بن حیان طرحی پژوهش‌محور است که دانش‌آموزان با دست‌سازه‌هایی بر اساس محتوای کتب درسی فرصت یادگیری بهتر و ماندگارتری به دست خواهند آورد.
 
 وی بر لزوم ایجاد انگیزه بیشتر در بین دانش‌آموزان و همکاران در راستای یادگیری عملی و پژوهش‌محور تأکید کرد.
 
 همچنین خبیره، معاون آموزش ابتدایی شهرستان ایرانشهر بیان کرد: این طرح درسال تحصیلی ۴۰۳-۴۰۲ در دو مرحله در مدرسه‌ای ای و قطبی برگزار شده است و مرحله سوم به‌صورت شهرستانی هم اکنون در حال برگزاری است.
 
 وی افزود: در مرحله شهرستانی تمامی دانش‌آموزان پایه‌های اول تا ششم در دوازده آیتم اعلامی، طرح‌ها و برنامه‌ها را ارائه نمودند که در ادامه از هر مدرسه ۷ طرح برتر به مرحله قطبی راه یافتند.
 
 خبیره عنوان کرد: مرحله قطبی در ۱۱ قطب و در بین ۱۴۸ مدرسه و با شرکت بیش از ۳۰۰۰ دانش‌آموز و بالغ بر ۱۰۰۰ طرح برگزار شد که در نهایت ۱۷۱ طرح به‌عنوان طرح‌های برگزیده به مرحله شهرستانی راه یافتند.
 
 وی ادامه داد: پس از برگزاری مرحله شهرستانی، طرح‌های برتر به دبیرخانه استانی معرفی خواهند شد.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431457
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *