شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۴۲
۰

پله های ترقی را در بسیج طی کردم/ دستیابی به مقام قهرمانی جهان در ۱۸ دوره

عباس شیبک ووشوکار افتخار آفرین سیستان و بلوچستانی را کمتر کسی است که نشناسد کسی که سال های متمادی پرچم پرافتخار ایران را در جهان با کسب مقام در مسابقات جهانی و بین المللی به اهتزاز درآورده است.
پله های ترقی را در بسیج طی کردم/ دستیابی به مقام قهرمانی جهان در ۱۸ دوره
پله های ترقی را در بسیج طی کردم/ دستیابی به مقام قهرمانی جهان در ۱۸ دوره
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ این بسیجی توانمند سال هاست که در رشته ی ووشو فعالیت می کند و در حال حاضر نیز یکی از مربیان برجسته ی ووشو در کشور به شمار می رود.

جرات و اعتماد را در بسیج به دست آوردم

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ورزش را از سن ۱۲ سالگی در باشگاه ایران جوان در رشته ی کونگ فو شروع کردم هرچند قبل از آن نیز در فوتبال و کشتی محلی نیز در محله و مراسمات قومی و قبیله ای فعالیت داشتم.

عباس شیبک اظهار داشت: در عصرنوین ورزش بدون رسانه معنی پیدانمی کند چرا که رسانه درکنار ورزش یک صحنه هنری ماندگار خلق میکند بنابراین رسانه یک فرد را اسطوره میسازد و هم زمان می تواند بی تفاوت نسبت به آن باشد همچنین خلاقیت رسانه مانند دمیدن روح درکالبد ورزش است.

وی افزود: بیش از ۲۰ دوره قهرمانی کشور، ۱۸ دوره قهرمانی جهان، آسیا و بین المللی، مربی تیم ملی درغرب آسیا، مربی بین المللی ووشو، عضو شورای شهر زاهدان و ریاست هیات ووشو استان را در کارنامه دارم.

شیبک با عنوان اینکه، درحال حاضر دانشجوی دکترا مدیریت ورزش هستم ادامه داد: بسیج به من جرات و اعتمادبه نفس داده است همچنین بسیج به من فرهنگ رشادت و خودگذشتگی را آموخته است.

وی تاکید کرد: از سال ۱۳۸۰ به صورت مستقیم با بسیج درتماس هستم و افتخارمیکنم که یک بسیجی هستم چرا که با دیدن فضایل اخلاقی از قبیل رفتارخوب، معرفت و راستگویی عاشق مجموعه بسیج شدم.

ورزش در خون من بود


رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان با بیان اینکه، مدیون ورزش هستم خاطرنشان کرد: ورزش درخون من بود، متولد شدم تا ورزشکار شوم و از این راه به هم نوع خودم خدمت کنم.

شیبک ابراز داشت: بسیج یعنی اقتدار، از خودگذشتگی، ایثار، جرات، هماهنگی، دفاع، قدرت، متانت، قوی اما دلی سر به زیر و تمامی لین خصوصیات در ورزش هم به وفور دیده می شود بنابراین ورزش و بسیج می توانند مکمل هم باشند.

رییس هبات ووشو سیستان و.بلوچستان در پایان گفت: گاهی وقتها دلم میگیرد به واسطه اینکه دوستان خوبی داشتم که درراه دفاع ازمیهن و عقیده شهید و بهشتی شدند امیدوارم خدا به حرمت خون این عزیزان گناهان ما را هم ببخشد و کمک کند تا بتوانیم دست بندگی را گرفته و عاقبت  به خیر شویم./اوشیدا
انتهای پیام/
کد مطلب: 3224
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *