مدیر آموزش و پرورش شهرستان چابهار:

بسته های آموزشی جایگزین آموزش مجازی در مناطق کم برخوردار چابهار

31 فروردين 1399 ساعت 8:59

همایون امیری گفت: در راستای پویش همگانی «آموزش تعطیل‌ نیست» بسته‌های آموزشی درسی بین دانش‌آموزانی که به فضای مجازی دسترسی ندارند تهیه شد.


به گزارش پهره، همایون امیری؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به تهیه بسته های آموزشی توسط دبستان موج و مرجان بیان کرد: بسته آموزشی در قالب سی‌دی و بسته‌های تکالیف توسط مدارس برای دانش آموزانی که به شبکه آموزش و دیجیتال دسترسی ندارند، تهیه شده است.
 
وی ادامه داد: این کار با هدف بسترسازی مناسب جهت بهره‌مندی تمامی دانش‌آموزان از فرآیند آموزشی در شرایط کرونایی است.
 
مدیر آموزش و پرورش چابهار با اشاره به اینکه با توجه به نیاز دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار به پیگیری فعالیت‌های آموزشی در نبود بسترهای لازم برای آموزش مجازی، تصریح کرد: کارشناسان حوزه معاونت آموزش ابتدایی چابهار با تعامل سرگروه‌های درسی و راهبران آموزشی نسبت به تشکیل بانک اطلاعاتی دانش‌آموزان مناطق محروم با اولویت‌ کلاس‌های چندپایه اقدام کردند.
 
وی افزود: جهت ایجاد جریان آموزش در این مناطق، ۵۰ بسته آموزشی ویژه دوره اول ابتدایی در قالب لوح فشرده و پیک آموزشی به مدارس و مدیرآموزگاران تهیه و بزودی بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.
 
امیری با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مناطق محروم و دورافتاده امکان دسترسی به آموزش‌های مجازی را ندارند گفت: برای مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر دستورالعملی تهیه ‌شده است تا آموزش برخی از این دانش آموزان که دسترسی به اینترنت و گوشی هوشمند ندارند از طریق راهبران آموزشی انجام شود.
 
مدیر آموزش و پرورش چابهار ضمن قدردانی از آموزگاران و خانواده‌ها خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که آموزش حضوری برای دانش آموزان میسر نیست و تا بهبود شرایط معلمان و مدیران در این زمینه نقش بسیار مهمی دارند و خانواده‌ها با همکاری خود خواهند توانست شرایطی فراهم کنند تا دانش آموزان از این برنامه‌ها بهتر استفاده کنند.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 425075

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/425075/بسته-های-آموزشی-جایگزین-آموزش-مجازی-مناطق-کم-برخوردار-چابهار

پهره
  https://www.pahreh.ir