معاون عمراني فرمانداري ايرانشهر خبر داد:

بهسازی، ایمن‌سازی راه های روستایی با همکاری دهیاری ها

27 مرداد 1399 ساعت 8:25

مرتضی سایگانی گفت: جاده ايرانشهر به چابهار ورودي روستا كور كلكليان از اعتبارات دهياري ساماندهی و ایمن سازی می شود.


به گزارش پهره، مرتضی سايگاني معاون عمراني فرمانداري ايرانشهر از سه روستا در بخش مركزي این شهرستان که شامل كلينك تاج محمد خاني، كلينك اعظم خاني و كور كلكليان بود،بازدید کرد.
مرتضی سایگانی، معاون عمراني فرمانداري ايرانشهر در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: پروژه نيمه تمام كانال دفع و هدايت روان آب هاي شهري حد فاصل روستاي كلينك تاج محمد خاني از اعتبارات ستاد باز آفريني شهري با همكاري ادارات آب و فاضلاب، اداره كل راه و شهرسازي جنوب استان سیستان و بلوچستان و شهرداري ايرانشهر مجدد آغاز می شود.
وی افزود: جاده ايرانشهر به چابهار ورودي روستا كور كلكليان از اعتبارات دهياري و با همكاري اداره كل راه و شهرسازي، راهداري و حمل ونقل جاده ايي جنوب سیستان و بلوچستان با ساخت بلوار، ميدان و روشنايي آن مکان ساماندهي و ايمن سازي می شود.
معاون عمراني فرمانداري ايرانشهر ادامه داد: پروژه شبكه داخلي آب روستاي كوركلكليان كه تامين اعتبار شده با پيگيري اداره آب و فاضلاب هر چه سريع تر توسط پيمانكار اجرا می شود.
وی اضافه کرد: معبر اصلي روستاي كلينك اعظم خاني از اعتبارات دهياري خاك ريزي و زير سازي می شود و با همكاري، مساعدت اداره كل راه و شهرسازي آسفالت آن هم انجام می شود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 426317

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/426317/بهسازی-ایمن-سازی-راه-های-روستایی-همکاری-دهیاری

پهره
  https://www.pahreh.ir