يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۳۸
۰
سرپرست فرمانداري قصرقند؛

سيل بند حفاظتي شهر ترميم و بازسازي شد

مرتضی سایگانی گفت: سیل بند حفاظتي شهر قصرقند با بسيج امكانات شهرستان و كمك هاي مردمي ترميم و بازسازي شد.
سيل بند حفاظتي شهر ترميم و بازسازي شد
مرتضی سایگانی، سرپرست فرمانداری قصرقند در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: سيل بند حفاظتي شهر كه در بارندگي هاي گذشته تخريب شده بود با بسيج امكانات شهرستان و كمك هاي مردمی كه شامل ٢٠ دستگاه كاميون و ٥ دستگاه لودر بود ترميم و بازسازي شد.

وی افزود: كليه دستگاه ها و ادارات شهرستان قصرقند در حالت آماده باش هستند و به مردم این منطقه به ویژه اهالی ساکن در روستاهای پایین دست رودخانه كاجو تاكيد مي شود از اتراق یا حضور در حاشیه رودخانه اجتناب کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: آمادگی همه جانبه مدیران در زمان های بحرانی بسیار حائز اهمیت بوده و مدیرانی توانمند هستند که بتوانند در ساعات شبانه روز تعطيل در شرایط های بحرانی بهترین تصمیم ها را گرفته تا از میزان خسارت های جانی و مالی بکاهند.

وی اضافه کرد: در بحث مدیریت بحران امکانات و آماده و به روز بودن این امکانات نیز خیلی مهم است و می طلبد که دستگاه های اجرایی مرتبط تجهیزات دستگاه ذیربط خود را آماده تا در صورت کمبود آن ها بتوانند قبل از وقوع بحران نسبت به رفع کمی وکاستی های موجود اقدام کنند.

سايگاني عنوان کرد: در مواقع بحراني يا قبل وقوع سيل، به مردم و روستا هايي كه كه در بستر رودخانه قرار دارند اطلاع رساني شود تا آماده كامل داشته باشند.

وي خاطر نشان كرد: آب و برق شهرستان قصرقند در هنگام سيل كنترل شود و جهاد كشاورزي به دامداران و كشاورزان اعلام آمادگي دهند، مادران باردار و بيماران قبل وقوع سيل يا مواقع بحراني به بيمارستان انتقال داده شوند و برق منطقه با حضور نيروي متخصص حل شود.

انتهای پیام/ انتهای پیام/
کد مطلب: 428771
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *