در تداوم طرح شهید سلیمانی صورت گرفت؛

اردوهای جهادی، نقطه امید نیازمندان در مناطق محروم/630نفر در ایرانشهر خدمات رایگان دندانپزشکی دریافت کردند

11 دی 1400 ساعت 9:55

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان با برگزاری اردوی جهادی اقدام به ارائه خدمت بی منت در مناطق محروم ایرانشهر کرد.


به گزارش پهره فاطمه کمیلی، جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اقدام به برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم ایرانشهر کرد.

وی افزود: در این زمینه طی پنج روز ٢٠ دندانپزشک و دستیار به نیابت از سرداران شهید "حاج قاسم سلیمانی و میرحسینی"، اقدام به ارائه خدمات دندان‌پزشکی به محرومان در منطقه "اسد آباد" و "فرهنگ" ایرانشهر خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد: اردوهای جهادی حرکتی بسیار مهم و انسان ساز بوده و سال هاست به همت جهادگران بسیجی در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، خدماتی که در این اردوی جهادی به مردم ارائه می‌شود ‏شامل معاینه و کشیدن دندان، ترمیم، جرم گیری است.

جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان اظهار کرد: طی دو روز گذشته بالغ بر 630 نفر از خدمات رایگان دندانپزشکی در این مناطق بهره مند شده اند.

کمیلی گفت: تاکنون 304 مورد معاینه، 132 مورد کشیدن دندان، 61 مورد جرمگیری و 134 مورد ترمیم توسط دندانپزشکان انجام شده است.

انتهای پیام/
 
 


کد مطلب: 429236

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/429236/اردوهای-جهادی-نقطه-امید-نیازمندان-مناطق-محروم-630نفر-ایرانشهر-خدمات-رایگان-دندانپزشکی-دریافت-کردند

پهره
  https://www.pahreh.ir