فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر؛

قدرت بی نظیر ایران تبدیل به کابوسی برای آمریکایی ها شده است/ گام دوم انقلاب نسخه ای برای تضمین ایران قوی است

18 ارديبهشت 1401 ساعت 7:21

محمد هراتی گفت: گام دوم انقلاب نسخه ای شفا بخش برای تضمین آینده ایران قوی است.


به گزارش پهره؛ مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب بیانیه‌ای با عنوان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عنوان و در آن راه‌های رسیدن به قله کمال را مطرح کردند.
در حقیقت موضوع بیانیه گام دوم انقلاب باید برای مردم تبیین شود و کاملا در این راستا بصیرت افزایی صورت بگیرد و آنان بدانند که این یک راهگشا است.
در این راستا، محمدهراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: پرداختن به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری هم اکنون تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.  
وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب دارای بخش ها و عناوین مختلفی چون علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن، سبک زندگی اسلامی است.
این مقام مسئول تصریح کرد: در حقیقت بیانیه گام دوم انقلاب برگرفته از مبانی اسلام ناب محمدی (ص) و رسیدن به تمدن نوین اسلامی جهت اتصال به انقلاب جهانی حضرت بقیه الله الاعظم است.
وی اضافه کرد: داشتن روحیه جهادی یکی از الزامات برای دست یابی به اهداف بیانیه گام دوم بوده تا در همه امورات به خصوص در علم و فناوری به سمت و سوی پیشرفت دست یافت.
هراتی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب باید برای عموم مردم خصوصا نسل نوجوان و جوان تبیین و به مطالبه اصلی جامعه تبدیل شود.
وی عنوان کرد: در واقع می توان گفت بیانیه گام دوم انقلاب یک سند راهبردی و نقشه راه ادامه مسیر انقلاب است و به ویژه جوانان نقش مهمی در طی مسیر آن دارند.
وی اضافه کرد: به عنوان مثال می توان در این راستا به روحیه جهادی ملت ایران اشاره داشت که آمریکا و استکبار جهانی توان حمله به کشور ما را ندارند و به ابرقدرت بودن کشورمان پی بردند و دیگر جرات مقابله با ما را ندارند.
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر اذعان کرد: همچنین از روحیه های مقاوم و به یادماندنی ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی می‌توان به مسئله استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و زورگویی اشاره داشت.
انتهای پیام/


کد مطلب: 429719

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/429719/قدرت-بی-نظیر-ایران-تبدیل-کابوسی-آمریکایی-شده-گام-دوم-انقلاب-نسخه-تضمین-قوی

پهره
  https://www.pahreh.ir