يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۷:۲۱
۰
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر؛

قدرت بی نظیر ایران تبدیل به کابوسی برای آمریکایی ها شده است/ گام دوم انقلاب نسخه ای برای تضمین ایران قوی است

محمد هراتی گفت: گام دوم انقلاب نسخه ای شفا بخش برای تضمین آینده ایران قوی است.
قدرت بی نظیر ایران تبدیل به  کابوسی برای آمریکایی ها شده است/  گام دوم انقلاب نسخه ای برای تضمین ایران قوی است
به گزارش پهره؛ مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب بیانیه‌ای با عنوان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عنوان و در آن راه‌های رسیدن به قله کمال را مطرح کردند.
در حقیقت موضوع بیانیه گام دوم انقلاب باید برای مردم تبیین شود و کاملا در این راستا بصیرت افزایی صورت بگیرد و آنان بدانند که این یک راهگشا است.
در این راستا، محمدهراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: پرداختن به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری هم اکنون تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.  
وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب دارای بخش ها و عناوین مختلفی چون علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن، سبک زندگی اسلامی است.
این مقام مسئول تصریح کرد: در حقیقت بیانیه گام دوم انقلاب برگرفته از مبانی اسلام ناب محمدی (ص) و رسیدن به تمدن نوین اسلامی جهت اتصال به انقلاب جهانی حضرت بقیه الله الاعظم است.
وی اضافه کرد: داشتن روحیه جهادی یکی از الزامات برای دست یابی به اهداف بیانیه گام دوم بوده تا در همه امورات به خصوص در علم و فناوری به سمت و سوی پیشرفت دست یافت.
هراتی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب باید برای عموم مردم خصوصا نسل نوجوان و جوان تبیین و به مطالبه اصلی جامعه تبدیل شود.
وی عنوان کرد: در واقع می توان گفت بیانیه گام دوم انقلاب یک سند راهبردی و نقشه راه ادامه مسیر انقلاب است و به ویژه جوانان نقش مهمی در طی مسیر آن دارند.
وی اضافه کرد: به عنوان مثال می توان در این راستا به روحیه جهادی ملت ایران اشاره داشت که آمریکا و استکبار جهانی توان حمله به کشور ما را ندارند و به ابرقدرت بودن کشورمان پی بردند و دیگر جرات مقابله با ما را ندارند.
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر اذعان کرد: همچنین از روحیه های مقاوم و به یادماندنی ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی می‌توان به مسئله استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و زورگویی اشاره داشت.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429719
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *