پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ۰۹:۵۹
۰
رئیس اداره تبلیغات شهرستان ایرانشهر؛

حضور حداکثری در راهپیمایی ۱۳ آبان بهترین فرصت طلایی، اعلام تنفر از دنیای استکبار است

حجت الاسلام والمسلمین مهرالله محمودزاده فهرجی گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان یک فرصت طلایی بوده که مردم با بصیرت ایران اسلامی با اگاهی بالا و حضور حداکثری به دنیای استکبار انزجار و تنفر خود را اعلام کنند.
حضور حداکثری در راهپیمایی ۱۳ آبان بهترین فرصت طلایی، اعلام تنفر از دنیای استکبار است





حجت الاسلام والمسلمین مهرالله محمودزاده فهرجی، رئیس تبلیغات شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حقیقت یوم الله 13 آبان یکی از حماسه های بزرگ ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی در مقابل دنیای استکبار بوده که این روز برای ملت ایران روزی فراموش‌نشدنی است.

وی افزود: با توجه به شرایطی که اکنون در جامعه وجود دارد می طلبد عموم مردم ولایی در روز ۱۳ آبان در راهپیمایی شرکت کنند و با حضور چشم گیر داشته باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: همه ایادی استکبار در دست هم دادند و یکی از هدف های آنان ایجاد  آشوب در ایران اسلامی و تحریف نظام و دستاوردهای آن است اما دشمنان قسم خورده ما باید بدانند و این موضوع را آویزه گوش خود قرار بدهند که همچون همیشه در میدان نبرد در مقابله با مردم با بصیرت ایران ناکام و ناامید می شوند.

وی اضافه کرد: دشمنان باید بدانند ایران بیش از هر زمان دیگری دارای قدرت بوده و همچنان قوی است.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: بسیاری از رسانه های معاندین با نمایش دادن بسیاری از اخبار کذب به دنبال این هستند که اگر چه در برابر قدرت ایران ناتوانیم اما با این ابزار جنگ نرم شاید بتوانیم ایم کشور را به گونه ای پر از آشوب و منزوی نشان بدهیم و از این راه به نقشه های شوم خود دست یابیم اما باز هم آنان کور خوانده اند که بتوانند  به اهداف شان برسند.

وی عنوان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان یک فرصت طلایی بوده که مردم با بصیرت ایران اسلامی با اگاهی بالا و حضور حداکثری به دنیای استکبار انزجار و تنفر خود را اعلام کنند.

حجت الاسلام محمود زاده فهرجی گفت: در راهپیمایی ۱۳ آبان همگان و دانشجویان و دانش آموزان این قشر عظیم که جز سرمایه های اصلی هستند با حضور با شکوه خود و با مشت های گره خورده در دهان یاوه گویان بکوبند.

وی اضافه کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان روز جمعه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از محل میدان قدس تا مدیریت آموزش و پرورش در شهرستان ایرانشهر  برگزار و بعد از آن در مجموعه آموزش و پرورش مراسم تلاوت قرآن، قرائت قطعنامه، سخنرانی، اجرای سرود اجرا می شود.


انتهای پیام/
کد مطلب: 430125
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *