در مراسم نواختن زنگ انقلاب در ایرانشهر مطرح شد؛

عدالت آموزشی، مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی/ سردار سلیمانی مایه افتخار بشریت و نسل‌های آینده است

12 بهمن 1401 ساعت 16:01

امام جمعه ایرانشهر با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی عدالت آموزشی است، گفت: معلمان نقش موثری در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران به دانش‌آموزان دارند.


به گزارش پهره؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر  صبح امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب در آموزشگاه پروین اعتصامی این منطقه بیان کرد: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و آن را جشن می‌گیریم.

وی با بیان اینکه مردمی که چنین انقلاب اسلامی را رقم زدند، مردمی عظیم‌الشان، فداکار و عزیز هستند، افزود: دانش‌آموزان در همه صحنه‌های  انقلاب خوش درخشیدند و  نقش قابل توجهی در حفاظت، حراست و در پیروزی انقلاب داشته و دارند.

این خطیب جمعه تصریح کرد: دانش‌آموزان در جنگ تحمیلی در جبهه‌های حق علیه باطل و در عملیات‌های مختلف حضور پررنگی داشته و جان خود را فدای انقلاب کردند و شربت شهادت نوشیدند.

امام جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: نه‌ تنها در جنگ تحمیلی بلکه هر جا نظام و انقلاب نیاز به حمایت دارد، دانش‌آموزان در خط مقدم قرار دارند و پیشاپیش آن‌ها معلمان که در تربیت شان نقش بی‌بظیری ایفا می‌کنند، حضور  دارند.

بزمانی خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی عدالت آموزشی است.

امام جمعه ایرانشهر عنوان کرد: معلمان نقش موثری در انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان دارند.

سردار اسکندر دانشمندی فرمانده قرارگاه شهید معمار با بیان اینکه در نهایت بعد از ۱۴ سال تبعید پایداری، استقامت، شکوه و عظمت امام خمینی(ره) جواب داد و امام در دوازدهم بهمن ۱۳۵۷ وارد کشور شد، بیان کرد: مردم ایران که تشنه عدالت و نهادینه شدن ارزش‌ها بودند، امام راحل را با آغوش باز و استقبالی بی‌نظیر پذیرفت و در نهایت انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری دهه فجر مظهر، شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است، افزود: عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است و سردار سلیمانی نماد عظمت انقلاب است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در طول دهه فجر باید خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای امیدآفرینی در بین مردم تشریح شود و همه مسئولان شهرستان‌ ایرانشهر با برگزاری جشن‌ها خدمات نظام را به مردم اعلام کنند.

وی عنوان کرد: در انقلاب اسلامی ما زمینه‌ای فراهم شده تا هر کسی اراده کند زمینه رشد و شکوفایی و خدمت به مردم برایش فراهم شود و نمونه بارز آن سردار سلیمانی عشایرزاده‌ای است که نماد عظمت انقلاب اسلامی برای بروز استعدادها و پرورش قهرمانی محسوب می‌شود، که مایه افتخار بشریت و نسل‌های آینده است.

دانشمندی اظهار کرد: امیدواریم در دل نسل‌های جوان و دانش‌آموزان سردار سلیمانی‌ها و منش سردار سلیمانی‌ها برای خدمت به بشریت تربیت شود.

انتهای خبر/


کد مطلب: 430289

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/430289/عدالت-آموزشی-مهم-ترین-دستاورد-انقلاب-اسلامی-سردار-سلیمانی-مایه-افتخار-بشریت-نسل-های-آینده

پهره
  https://www.pahreh.ir