معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر:

رخدادهای دهه فجر انقلاب در دنیا بی نظیر است

16 بهمن 1401 ساعت 9:14

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر گفت: رویدادها و وقایع دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است و مشابه ندارد و با هیچ جمله‌ای قابل توصیف هم نیست.







علی شعبانی در گفتگو با خبرنگار پهره با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد: ایام الله دهه فجر یادآور لحظه ماندگار باشکوه و بسیار باعظمتی در تاریخ حیات سیاسی اجتماعی ملت ما بوده و در واقع روزی است که یوسف ایران به آغوش یعقوب ملت سرفراز بازگشت و  چشم و دل وطن و مردم را روشن کرد. 

 وی افزود:  هیچ رخداد و حادثه‌اي مانند بازگشت امام نیست و نمی توان به چیزی تشبیه کرد و کلام و بیانی که قادر به توصیف و انتقال عظمت و حال و هوای آن لحظه باشد وجود ندارد و انسان ها فقط با شهود قلبی ارزش چنان رویداهایی را درک می کنند  و کلمات نمی‌توانند آن احساس را به خوبی بیان کنند.

این مقام مسئول با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب به فجر آفرینان آن روز و به کسانی که این راه را ادامه دادند، تصریح کرد : دستاوردهای این رخداد بزرگ را در قالب اعداد و کلمات نمی توان بیان داشت و دستاورد غیرقابل توصیف انقلاب، آزادی مردم ایران است. 

وی اضافه کرد: در سایه این حرکت تاریخی، آزادی و معنا بخشی دوباره به انسان و زندگی در ایران عزیز حاصل شد و ارزش آزادی را نمی توان با کمیت ها و عدد و رقم سنجید.

شعبانی خاطر نشان کرد: مبارزات ملت ایران در برابر طاغوت از سالیان قبل آغاز شده بود اما پرتو آن در دوازدهم بهمن ۵۷ و در لحظه ورود امام راحل در آن نقطه تاریخی، بازتاب عینی و جهانی پیدا کرد و در تاریخ ماندگار شد و تلالو، درخشش آن در آیینه انقلاب به جهان تابید.

انتهای خبر/


کد مطلب: 430295

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/430295/رخدادهای-دهه-فجر-انقلاب-دنیا-بی-نظیر

پهره
  https://www.pahreh.ir