يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۱۴
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر:

رخدادهای دهه فجر انقلاب در دنیا بی نظیر است

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر گفت: رویدادها و وقایع دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است و مشابه ندارد و با هیچ جمله‌ای قابل توصیف هم نیست.
رخدادهای دهه فجر انقلاب در دنیا بی نظیر است





علی شعبانی در گفتگو با خبرنگار پهره با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد: ایام الله دهه فجر یادآور لحظه ماندگار باشکوه و بسیار باعظمتی در تاریخ حیات سیاسی اجتماعی ملت ما بوده و در واقع روزی است که یوسف ایران به آغوش یعقوب ملت سرفراز بازگشت و  چشم و دل وطن و مردم را روشن کرد. 

 وی افزود:  هیچ رخداد و حادثه‌اي مانند بازگشت امام نیست و نمی توان به چیزی تشبیه کرد و کلام و بیانی که قادر به توصیف و انتقال عظمت و حال و هوای آن لحظه باشد وجود ندارد و انسان ها فقط با شهود قلبی ارزش چنان رویداهایی را درک می کنند  و کلمات نمی‌توانند آن احساس را به خوبی بیان کنند.

این مقام مسئول با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب به فجر آفرینان آن روز و به کسانی که این راه را ادامه دادند، تصریح کرد : دستاوردهای این رخداد بزرگ را در قالب اعداد و کلمات نمی توان بیان داشت و دستاورد غیرقابل توصیف انقلاب، آزادی مردم ایران است. 

وی اضافه کرد: در سایه این حرکت تاریخی، آزادی و معنا بخشی دوباره به انسان و زندگی در ایران عزیز حاصل شد و ارزش آزادی را نمی توان با کمیت ها و عدد و رقم سنجید.

شعبانی خاطر نشان کرد: مبارزات ملت ایران در برابر طاغوت از سالیان قبل آغاز شده بود اما پرتو آن در دوازدهم بهمن ۵۷ و در لحظه ورود امام راحل در آن نقطه تاریخی، بازتاب عینی و جهانی پیدا کرد و در تاریخ ماندگار شد و تلالو، درخشش آن در آیینه انقلاب به جهان تابید.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430295
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *