امام جمعه سراوان:

سردار حجازی مجاهدانه در مسیر ولایت به شهادت رسید

17 فروردين 1402 ساعت 13:52

امام جمعه سراوان گفت: شخصیت شهید حجازی چه برای نیروی انتظامی و سپاه پاسداران و دیگر مسئولین مجاهد و پا به کار انقلابی می‌تواند الگو باشد چرا که سردار حجازی که مجاهدانه در مسیر ولایت به شهادت رسید.



به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از شستون، آیین یادبود و دومین یادواره سردار شهید حجازی با حضور امام جمعه سراوان، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از مسئولین و مردم ولایت مدار شهرستان سراوان در مسجد جامع علی ابن ابی طالب(ع) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری، امام جمعه سراوان در این مراسم با اشاره به ولادت باسعادت امام حسم مجتبی(ع)، بیان کرد: کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) یکی از شخصیت‌های برجسته و صاحب نام است که تمامی فضیلت‌ها را در قامت یک انسان کامل می‌توان در شخصیت ایشان مشاهده کرد.

وی افزود: در باب سیره امام حسن(ع) روایات مختلفی از تشیع و اهل سنت نقل شده، ایشان در عبادت، بعد فردی و اجتماعی و دیگر مسائل الگو است و می‌توان بهره برد.

امام جمعه سراوان گفت: امام حسن(ع) در باب اخلاق می‌فرماید: یکی از زیباترین زیبایی‌های عالم و نیکی‌ترین نیک‌های عالم اخلاق نیکو است که بهترین سرمایه معنوی محسوب می‌شود.

بامری با اشاره به به سالگرد شهادت سردار شهید حجازی از مجاهدین و چهره‌های پرتلاش در انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: این شخصیت نورایی در همه صحنه‌های انقلاب و جبهه مقاومت به صورت مجاهدانه حضور داشته است و در جبهه مقاومت مجاهدت‌های ماندگاری در دنیای اسلام انجام داده که فراموش نمی‌شود.

وی تصریح کرد: هر کجا که نیاز به حضور و مجاهدت بود چه قبل و چه بعد از انقلاب سردار حجازی حضور پر رنگ داشته است.

امام جمعه سراوان ادامه داد: سردار حجازی بنده‌ای صالح بود و در مسیر بندگی خداوند متعال با سیره اهل بیت(ع) و امام حسن مجتبی(ع) به خوبی درخشید و بهترین الگو قرار گرفت.

بامری تصریح کرد: شخصیت شهید حجازی چه برای نیروی انتظامی و سپاه پاسداران و دیگر مسئولین مجاهد و پا به کار انقلابی می‌تواند الگو باشد چرا که سردار حجازی که مجاهدانه در مسیر ولایت به شهادت رسید و از سیره پر برکت و معنوی و سرچشمه جوشان امام حسن مجتبی(ع) بهره مند بود.

انتهای خبر/ 


کد مطلب: 430371

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/430371/سردار-حجازی-مجاهدانه-مسیر-ولایت-شهادت-رسید

پهره
  https://www.pahreh.ir