شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ ۰۱:۰۱
۰
یک عضو هئیت علمی دانشگاه؛

مرگ ستمگران جهان اسلام بسیار نزدیک است

یک عضو هئیت علمی دانشگاه گفت: چرا سوزاندن قرآن مجید درست در روزهای پایانی حج برنامه ریزی شده است؟
مرگ ستمگران جهان اسلام بسیار نزدیک است



      


هاشم کامکار در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: اگر دقت کنیم و هوشیار باشیم در می‌یابیم که هر ساله پس از ایام حج متفکرین، بزرگترین لابی حامی اسقاتیل در آمریکا یعنی اعضاء ایپک عمدا برنامه‌ریزی می‌کنند که انرژی فوق‌العاده مسلمانان و شور و هیجان بالای حاصل از اجتماع میلیونی شان در حج به‌جای تمرکز بر اسقاتیل و حامیانش( آمریکا و انگلیس) بر کشوری دیگر و در حادثه‌ای دیگر تخلیه شود. 

وی افزود: یک‌سال دانمارک کاریکاتورهایی از پیامبر عزیز اسلام می‌کشد و خود را سپر بلای اسقاتیل می‌کند و یک سال در سوئد قرآن مجید را به آتش میکشند.

کامکار اضافه کرد: آن‌ها به خوبی می‌دانند که پتانسیل بالای حج اگر روی اسقاتیل زووم شود چه تبعات وحشتناکی برای‌شان دارد لذا هر سال در روزهای پایانی حج کشور دیگری را بلا گردان کرده تا فشار را از روی رژیم غاصب کودک کش اسقاتیل و حامیان پلیدش بردارند. 

وی اضافه کرد: با این مقدمه مسلمانان نباید فریب خورده و در فریادها و خشم مقدس خود ابتدا باید به سراغ دشمن اصلی و کارگردانان اصلی ماجرا یعنی آمریکا و اسقاتیل رفته و سپس سراغ کشورهای بلاگردان که از خود اختیاری ندارند بروند.

این عضو هئیت علمی دانشگاه ادامه داد: اگر محققین همین یک دوره هفت ساله اخیر را بررسی کنند همگی به درستی این موضوع خواهیم رسید. 

وی تصریح کرد: لذا شعار جهان اسلام در درجه اول باید مرگ بر اسقاتیل و مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس باشد و بعد کشورهای بلا گردانی چون دانمارک و سوئد، یادمان باشد که مسلمانان واقعی با مسیحیان و یهودیان واقعی مشکلی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی جهان امروز و مجریان این‌گونه فتنه‌ها همان شیطان پرست هایی هستند که به ظاهر خود را حامیان قوم یهود معرفی می‌کنند ‌ و بیشترین لطمه را نیز به دین مقدس حضرت موسی(ع) همين‌ها زدند.

وی عنوان کرد: حساب صهیونیست‌های بی‌دین و بی  وجدان از حساب یهودیان واقعی جداست و باید لعنت خدا و رسولان بر تمام دشمنان قرآن و انجیل و تورات بفرستیم.

وی با اشاره به اینکه لعنت خدا و رسولان بر اسقاتیل و حامیان پلیدش آمریکا و انگلیس، عنوان کرد: همه باید مراقب باشیم این دیوهای ستمگر نه مسلمان و نه مسیحی و یهودی هستند بلکه اتفاقا پیروان واقعی این ادیان باید دست در دست هم داده و این شیطان پرستها را که با تمام اصول کتب مقدس ابراهیمی در جنگ و ستیز هستند را به خاک مذلت بنشانند.

کامکار افزود: همین‌ها بودند که در فرآیندی حدودا دویست ساله بی‌حیایی را در جهان گسترش داده  و زن‌های نجیب و عفیف جهان را عریان ساخته و جلوی دوربین بردند، تا جایی که به‌جای عفیف بودن و نجابت، زیبایی اندیشه زن، زیبایی صورت و اندام زن یک ارزش شده است. 

وی اضافه کرد: این‌ها بر خلاف دستور تمام کتب مقدس هم جنس بازی را تبلیغ می‌کنند و سال گذشته در برخی کشورهای اروپائی نظیر فرانسه ازدواج پدر با دختر و مادر با پسرش را قانونی و اخیرا برای سکس با حیوانات قوانینی وضع کردند.

این عضو هئیت علمی دانشگاه ادامه داد: در کشورهای آن‌ها آزادی بیان با قرآن سوزی مشکلی ندارد ولی اگر کسی در مورد هولوکاست شک داشته باشد و بخواهد در این مورد تحقیق کند جرایم سنگینی در انتظارش است. 

وی گفت: این‌ها برای فروش سلاح جنگ راه می‌اندازند و به‌راحتی آدم می کشند که بیش از ۸۰٪ تجارت مواد مخدر و اغلب فاحشه خانه‌های مجلل و قمارخانه های‌ بزرگ جهان در اختیار این‌هاست.

این استاد دانشگاه عنوان کرد: انسان‌های آزاده جهان همه باید با هم برای نابودی این از خدا بی خبران که دم از حقوق بشر و آزادی بیان می‌زنند به پا خیزند و آماده شوند.

وی اضافه کرد: مرگ ستمگران جهان بسیار نزدیک است و وظیفه تک تک ما مسلمان و یهودی، مسیحی بیدار ساختن مردم سراسر جهان است. 

انتهای خبر/
کد مطلب: 430538