فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر:

پلیس پاسداری از امنیت را افتخاری بزرگ برای خود می داند

14 مهر 1402 ساعت 20:53

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: نیروی انتظامی امروز مردمی، مقتدر و حافظ امنیت و حریم ولایت هستند.


به گزارش پایگاه خبری پهره مهدی رشنودی در جمع نمازگزاران نماز جمعه به مناسب فرارسیدن هفته انتظامی بیان کرد: پلیس پاسداری از امنیت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را افتخاری بزرگ برای سبزپوشان عرصه نظم و امنیت می‌داند.

وی افزود: پلیس امروز مردمی، مقدر و حافظ امنیت و حریم ولایت است.

این مسئول ادامه داد: رهنمودها و پشتیبانی های رهبری عزیز و فرزانه انقلاب و همچنین تلاش مستمر و شبانه روزی سبزپوشان عرصه نظم و امنیت و همکاری صمیمانه و نزدیک دیگر نهادهای نظامی و امنیتی با پلیس، باعث شده تا امنیتی مطلوب را در سطح شهرستان ایرانشهر داشته باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر مشارکت اجتماعی مردم در ارتقا امنیت را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مردم با همکاری خود با پلیس می توانند بستر ارتقا امنیت و به دنبال آن شکوفایی اقتصادی و در نهایت افزایش رفاه را در جامعه فراهم کنند.

رشنودی با اشاره به راه اندازی اداره گزینش و استخدام فراجا در جنوب استان در شهرستان ایرانشهر اضافه کرد: چه خوب است جوانان غیور و فهیم و ولایت مدار این منطقه این لباس مقدس را بر تن کنند و برای امنیت اجتماعی شهر خود و کشور وارد این سازمان مقدس شوند تا بتوانند خدمتی مفید و بی منت را برای عموم مردم داشته باشند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 430708

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/430708/پلیس-پاسداری-امنیت-افتخاری-بزرگ-خود-می-داند

پهره
  https://www.pahreh.ir