جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ۲۰:۵۳
۰
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر:

پلیس پاسداری از امنیت را افتخاری بزرگ برای خود می داند

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: نیروی انتظامی امروز مردمی، مقتدر و حافظ امنیت و حریم ولایت هستند.
پلیس پاسداری از امنیت را افتخاری بزرگ برای خود می داند
به گزارش پایگاه خبری پهره مهدی رشنودی در جمع نمازگزاران نماز جمعه به مناسب فرارسیدن هفته انتظامی بیان کرد: پلیس پاسداری از امنیت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را افتخاری بزرگ برای سبزپوشان عرصه نظم و امنیت می‌داند.

وی افزود: پلیس امروز مردمی، مقدر و حافظ امنیت و حریم ولایت است.

این مسئول ادامه داد: رهنمودها و پشتیبانی های رهبری عزیز و فرزانه انقلاب و همچنین تلاش مستمر و شبانه روزی سبزپوشان عرصه نظم و امنیت و همکاری صمیمانه و نزدیک دیگر نهادهای نظامی و امنیتی با پلیس، باعث شده تا امنیتی مطلوب را در سطح شهرستان ایرانشهر داشته باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر مشارکت اجتماعی مردم در ارتقا امنیت را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مردم با همکاری خود با پلیس می توانند بستر ارتقا امنیت و به دنبال آن شکوفایی اقتصادی و در نهایت افزایش رفاه را در جامعه فراهم کنند.

رشنودی با اشاره به راه اندازی اداره گزینش و استخدام فراجا در جنوب استان در شهرستان ایرانشهر اضافه کرد: چه خوب است جوانان غیور و فهیم و ولایت مدار این منطقه این لباس مقدس را بر تن کنند و برای امنیت اجتماعی شهر خود و کشور وارد این سازمان مقدس شوند تا بتوانند خدمتی مفید و بی منت را برای عموم مردم داشته باشند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430708
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *