يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ۰۷:۴۳
۰
موج نارضایتی شهروندان از عملکرد اداره پست؛

مرسولات پستی با تاخیر به دست مردم سراوان می‌رسد

شهروندان سراوانی از تحویل دیرهنگام بسته‌های پستی و عدم مراجعه مامور پست به درب منازل جهت تحویل مرسوله ابراز گلایه کردند.
مرسولات پستی با تاخیر به دست مردم سراوان می‌رسد
 
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از شستون، شرکت ملی پست با هدف دستیابی آسان مردم به خدمات پستی راه‌اندازی شد اما مدتی است که شهروندان سراوانی نسبت به عملکرد این شرکت ابراز گلایه دارند.

چند مدتی است که برخی از شهروندان با مراجعه حضوری و تلفنی به این پایگاه خبری از ارسال دیرهنگام بسته‌های پستی، معیوب بودن مرسوله و ارسال به نقاط دیگر ابراز گلایه داشتند.

به گفته شهروندان برای دریافت بسته پستی باید روزها چشم انتظار باشند و گاها چندین بار به شرکت پست مراجعه می‌کنند اما دست خالی به خانه باز می‌گردند.

گلایه شهروندان از تاخیر دیرهنگام مرسولات پستی

صوفی یکی از شهروندان سراوانی به خبرنگار ما گفت: چند هفته قبل یک بسته پستی به مقصد سراوان داشته اما این بسته بیش از ۱۰ در روز در اداره پست زاهدان مانده بود.

وی افزود: پس از رهگیری که از طریق سامانه با بارکد انجام داده‌ام بسته به شهر دیگر ارسال شده بود.

این شهروند سراوانی خاطرنشان کرد: مراجعات مکرر به اداره پست سراوان داشته‌ام اما پاسخ قانع کننده‌ای از کارکنان این اداره دریافت نکرده‌ام و سرانجام پس از چند روز بالاخره بسته پستی‌ام را دریافت کردم.

وکیلی یکی دیگر از شهروندان سراوانی به خبرنگار ما گفت: یک مرسوله از شیراز برایم پست شده بود اما زمانی که بسته را تحویل گرفتم علاوه‌براینکه بسته معیوب بود و محتوای بسته نیز کم بود.

وی افزود: مگر شرکت پست امانت‌دار بسته‌های مشتریان نیست پس چرا باید بسته معیوب به دستم برسد؟ چه کسی پاسخگو مطالبه بنده هست؟

طباطبایی یکی دیگر از شهروندان سراوانی ضمن ابراز گلایه از عملکرد شرکت پست سراوان، گفت: عملکرد شرکت پست سراوان رضایت‌بخش و مطلوب نیست و اکثر شهروندان نسبت به فعالیت این شرکت ابراز گلایه دارند.

وی افزود: گاها بسته‌های پستی به مدت طولانی در اداره پست می‌ماند و خود مجبور می‌شویم به صورت حضوری به شرکت پست مراجعه کنیم.

این شهروندان سراوان از مسئولین مربوطه خواست تا نسبت به‌این موضوع بررسی و پیگیری لازم را داشته‌باشند تا شاید مشکل شهروندان در خصوص شرکت پست مرتفع شود.

انتقاد فرماندار سراوان از عملکرد شرکت پست در این شهرستان

سعید تجلیلی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: شرایط اداره پست سراوان مطلوب نیست و این موضوع را به اداره کل شرکت پست در استان انتقال داده‌ایم.

وی افزود: مواردی از گزارشات شهروندان را دریافت کرده‌ایم و پیگیری انجام شده است.

فرماندار سراوان خاطر‌نشان کرد: با توجه به اینکه خودگردان هستند و پست و پیشتاز و موضوعات دیگر که دریافت وجه دارند انتظار می‌رود وضعیت مناسبتی داشته باشند.

تجلیلی با بیان اینکه از وضعیت پست سراوان به هیچ عنوان رضایت نداریم، تصریح کرد: حتما مطالبات و مشکلات مردم در این زمینه را پیگیری می‌کنیم تا مشکلات آنها مرتفع شود.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcir5azwt1aqp2.cbct.html
 
کد مطلب: 430715