معاون سیاسی امنیتی و انتظامی فرمانداری ویژه ایرانشهر:  

 روابط‌عمومی‌ها زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

25 بهمن 1402 ساعت 11:59

معاون سیاسی امنیتی و انتظامی فرمانداری ویژه ایرانشهر گفت: روابط‌عمومی‌ها نقش خود را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایفا کنند.


عطاالله شه بخش در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: روابط‌عمومی‌ها از ارکان مهم و تأثیرگذار اطلاع‌رسانی و حلقه پیوند مردم و مسئولین هستند باید به‌درستی نقش‌آفرینی کنند.
 
 وی افزود: روابط‌عمومی ادارات مسئولیت خطیری دارند تا خدمات نظام را برای مردم تببین کنند و باید واقعیت‌ها را به مردم انعکاس دهند و اعتماد مردم را نسبت به دستگاه جلب کنند.
 
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در هم‌افزایی و مشارکت حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها نقش بی‌نظیر و اثرگذاری برای دعوت و ترغیب مردم در پای صندوق‌های رای دارند.
 
 شه بخش ادامه داد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش است و باید کمک شود تا مردم باانگیزه و با حضور پرشور پای صندوق رای بیایند چرا که به همین میزان دشمن ناامید و مأیوس می‌شود.
 
وی اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند فرامین مقام معظم رهبری در بحث انتخابات پرشور در قالب یک بنر به مردم تبیین کنند.
 
 انتهای خبر/


کد مطلب: 431268

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/431268/روابط-عمومی-ها-زمینه-حضور-حداکثری-مردم-انتخابات-فراهم-کنند

پهره
  https://www.pahreh.ir