چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۵۹
۰
معاون سیاسی امنیتی و انتظامی فرمانداری ویژه ایرانشهر:  

 روابط‌عمومی‌ها زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

معاون سیاسی امنیتی و انتظامی فرمانداری ویژه ایرانشهر گفت: روابط‌عمومی‌ها نقش خود را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایفا کنند.
 روابط‌عمومی‌ها زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند
عطاالله شه بخش در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: روابط‌عمومی‌ها از ارکان مهم و تأثیرگذار اطلاع‌رسانی و حلقه پیوند مردم و مسئولین هستند باید به‌درستی نقش‌آفرینی کنند.
 
 وی افزود: روابط‌عمومی ادارات مسئولیت خطیری دارند تا خدمات نظام را برای مردم تببین کنند و باید واقعیت‌ها را به مردم انعکاس دهند و اعتماد مردم را نسبت به دستگاه جلب کنند.
 
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در هم‌افزایی و مشارکت حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها نقش بی‌نظیر و اثرگذاری برای دعوت و ترغیب مردم در پای صندوق‌های رای دارند.
 
 شه بخش ادامه داد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش است و باید کمک شود تا مردم باانگیزه و با حضور پرشور پای صندوق رای بیایند چرا که به همین میزان دشمن ناامید و مأیوس می‌شود.
 
وی اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند فرامین مقام معظم رهبری در بحث انتخابات پرشور در قالب یک بنر به مردم تبیین کنند.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431268
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *