جشن شکوفه ها در ایرانشهر/5هزار و 780دانش آموز امسال به کلاس اول می روند

29 شهريور 1396 ساعت 13:38

مراسم جشن شکوفه ها با حضور 5هزار و 780 دانش آموز کلاس اولی در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.


به گزارش پهره، امروز همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه ها ویژه دانش آموزان کلاس اول با حضور 5هزار و 780 دانش آموزدختر و پسر در ایرانشهر برگزارشد.مراسم محوری با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر و معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش و دانش آموزان و والدین آنها در مدرسه هفت تیر برگزار شد.
نبی بخش داودی معاون استاندارو فرماندارویژه ایرانشهر در این مراسم با تبیرک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان و فرهنگیان گفت: شما نوگلان علم آموز طلایه داران و آینده داران این سرزمین هستید و از امروز دوران تنازه ای از زندگی خود را شروع خواهعید کرد.
وی افزود: مدرسه جای کسب علم و دانش است و آن کسی که عشق به تحصیل و یادگیری علم دارد موفق تر از دیگران خواهد بود.
وی گفت: آینده درخشان ایران عزیز با تلاش و همت شما دانش آموزان روشن و درخشان رقم خواهد خورد و نباید اجازه دهید کسی یا چیزی مانع این موفقیت و درخشش چشمگیر شما دانش آموزان شود.
داودی خطاب به والدین با اشاره به همکاری با مدرسه برای موفقیت دانش آموزان گفت: همکاری و همیاری خانواده ها با مدرسه و معلمان تاثیر بسزایی در یادگیری و موفقیت دانش آموزان در طول سال تحصیلی دارد و خانواده ها موظف هستند تا با تعامل بیشتر با مدرسه نقش خود را بخوبی ایفا کنند.
عبدالغفور حسینی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت:  امروز جشن شکوفه ها ویژه کلاس اولی ها با حضور 5هزار و 780 دانش آموز دختر و پسر در 150 مدرسه ابتدایی و 172 کلاس درس برگزار شد. وی افزود: امسال پنجاه هزار دانش آموز دختر و پسر در سه مقطع ابتدایی (اول تا ششم)، متوسطه اول (هفتم تا نهم) و متوسطه دوم (دهم، یازدهم و پیش دانشگاهی) در سطح شهرستان ایرانشهر تحصیل می کنند.
وی تصریح کرد: امسال ما در هیچ مدرسه و مقطع تحصیلی با کمبود نیروی آموزشی مواجه نیستیم و همه مدارس از اول مهرماه با قوت و پویایی تمام کار خود را در سال تحصیلی جدی
آغاز می کنند.
انتهای خبر/
 


کد مطلب: 5637

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/5637/جشن-شکوفه-ایرانشهر-5هزار-780دانش-آموز-امسال-کلاس-اول-می-روند

پهره
  https://www.pahreh.ir