کارشناس مسال مذهبی:

ظهور حضرت امام زمان(عج) باعث عمرانی و آبادانی دنیا می شود

24 آذر 1396 ساعت 15:27

حجت الاسلام حسینی اراکی گفت: حضرت امام زمان(عج) برای اصلاح، آبادانی و عمرانی جامعه ظهور می کند.


به گزارش پهره، حجت الاسلام حسینی اراکی در مراسم دعای ندبه این هفته ایرانشهر در مصلا فاطمه الزهرا(س) که با همکاری هیئت رزمندگان اسلام و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه شعبه جنوب شرق کشور برگزار شد، با اشاره به توجه مومنان به مسئله مهدویت و ظهور گفت: وجود نازنین و مقدس حضرت امام زمان(عج) وقتی ظهور کنند باعث خیر و برکت همه مردم جهان می شوند و خرابی، ویرانی ها، ظلم و ستم و پلیدی را نابود و آبادانی و عمرانی را با خود به همراه خواهد داشت.
 
وی افزود: حضرت امام زمان(عج) برای اصلاح جامعه قدم بر می دارد و باید همه مسئولین و مردم در این راه قرار بگیرند و فرهنگ انتظار یعنی  مبارزه با فساد و انواع آن است و نباید نسبت به آن اظهار بی تفاوتی داشته باشیم.

کارشناس مسائل مذهبی تصریح کرد: رفع موانع فساد یعنی مبارزه با عواملی که در جامعه موجب فساد می شود و دوری از گناه که عامل اصلی تخریب و سوزاندن دنیا، آخرت و جامعه ما می شود و ما را از راه اصلی دور می کند.
 
وی بیان کرد: وضع نامناسب حجاب زنان، اختلاس و بی توجهی به معیشت زندگی مردم در جامعه امروزی در شان یک کشور اسلامی نیست و باید همه مردم برای اصلاح آن اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام اراکی ادامه داد: اصرار بر انجام گناه، لذت بردن و علنی شدن گناه و فاسد شدن خواص جامعه از عواملی است که گناه و فساد را در جامعه گسترش می دهد و خوشی چشم، قساوت قلب، حریص شدن نسبت به دنیا و اصرار به گناه بر این عوامل گسترش گناه در جامعه تاثیرگذار است.
 
استاد حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: علنی شدن گناه در جامعه و سکوت خواص در نهی از منکر کردن افراد باعث رنجاندن دل حضرت صاحب الزمان(عج) می شود و غذاب در جامعه بروز و علنی خواهد شد.

 
وی اضافه کرد: کسانی که حضرت امام زمان (عج) را دوست دارند در مقابل عوامل گناه و فساد در جامعه ایستادگی و همیشه برای اصلاح جامعه سعی و تلاش می کنند.
انتهای پیام/م.ف


کد مطلب: 5779

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/5779/ظهور-حضرت-امام-زمان-عج-باعث-عمرانی-آبادانی-دنیا-می-شود

پهره
  https://www.pahreh.ir