شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۷:۵۰
۰

پشت پرده فعالیت های سیاسی یک مدیر دولتي در تبليغات براي كانديداي جريان خاص

یکی از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دلگان با حمایت یکی از مدیران دولتی و جریان شناسنامه دار استان سیستان و بلوچستان تبلیغات پیش از موعد را آغاز کرده است.
پشت پرده فعالیت های سیاسی یک مدیر دولتي در تبليغات براي كانديداي جريان خاص
پشت پرده فعالیت های سیاسی یک مدیر دولتي در تبليغات براي كانديداي جريان خاص
به گزارش پهره به نقل از دلگان پرس، در حالي كه هر چه به پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا نزديك مي شويم كه گروه ها و جريان هاي سياسي تلاش خود را برای تبلیغ بيشتر مي كنند.
افراد و گروه هاي سياسي شهرستان دلگان در جنوب غرب سيستان و بلوچستان هم به تكاپو افتاده تا با تشكيل جلسات متعدد از اين كارزار عقب نيفتند. اين جلسات كه بيشتر با افراد و بعضا با ريش سفيدان منطقه هم انجام مي شود به نوعي تبليغات پيش از موعد است كه طبق قانون ممنوع و جرم تلقي مي شود.
اما اخيرا فردي در شهرستان دلگان با سوء استفاده از مسووليت خود با تشكيل جلسات متعدد تبليغاتي با جريانات و گروه هاي خاصي سعي در جذب آرا اين گروه ها را دارد. مناطقي كه شخص نامبرده در آن حضور پيدا كرده است از مناطق حاشيه اي شهر دلگان بوده است كه كمتر از امكانات و زيرساخت هاي برخوردار هستند.
گفتني است اين نامزد انتخابات شوراهاي در حالي دست به تبليغات و جلسات كه از حمايت جريان خاص و شناسنامه دار استان سيستان و بلوچستان برخوردار است. اخيرا نيز در جلسه اي در يكي از مناطق حاشيه اي شهر دلگان كه نامزد مذكور با بزرگان يكي از طوايف شهرستان دلگان برگزار كرده است، با ترفند و سوء استفاده از اعتقادات مذهبي مردم اين منطقه سعي در جذب آراء آنان را دارد.
در اين جلسات تبليغاتي پاي يكي از اداره هاي دولتي و همچنین مسوولان اين اداره در ميان است، مسوولي كه طيف گسترده اي از مردم محروم و مستضعف از عملكرد اداره تحت مدیریت وي بسیار ناراضي هستند.
با توجه به اينكه مسوول مربوطه چند ماه قبل با حواشي زيادي حكم مسووليت خود را دريافت كرده است. علي اي حال طبق ماده 63 آئین نامه اجرایی قانون انتخابات شوراها "استفاده از وسایل و امکانات وزارتخانه ها و ادارات ، شرکتهای دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و شهرداریها و شرکت ها و سازمانهای وابسته به آنها و نهادها و مؤسساتی که از بودجه عمومی ( به هر میزان ) استفاده می کنند و همچنین در اختیار گذاشتن وسایل و امکانات مذکور ممنوع است."
همچنين مسوول پرحاشيه با قدرت و نفوذ خود سعي دارد برخي از كانديداهاي شهر دلگان را مجبور به استعفا به نفع كاندیداي مورد نظر نمايد.
در صورتي كه مدير مربوطه به تبليغات انتخاباتی خود ادامه دهد، پايگاه خبري تحليلي دلگان پرس مدارك و مستنداتي را در اختيار دارد كه جهت روشنگري آن را براي عموم مردم شريف شهرستان دلگان منتشر خواهد كرد.
مجید بامری
انتهاي پيام/
کد مطلب: 4630
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *