شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ۲۰:۳۸
۰
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان خبر داد

افزایش رضایتمندی مردم نسبت به نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان از افزایش رضایتمندی مردم نسبت به نیروهای مسلح در این استان خبر داد.
افزایش رضایتمندی مردم نسبت به نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان
افزایش رضایتمندی مردم نسبت به نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان
به گزارش پهره؛ به نقل از فارس، پیش از ظهر امروز مرتضی تمیزی امروز در نشست خبری با خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان از اقتدار و آمادگی رزمی بالایی برخوردارند به گونه ای که هم اکنون امنیت استان در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین ماموریت ما پیشگیری از وقوع جرم است گفت:  تاکنون در این زمینه بسیار موفق عمل کرده‌ایم.
این مسؤول ادامه داد: تاکنون بالغ بر 34 هزار دوره آموزشی در تمامی رده‌ها و سازمان‌های  نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان برگزار شده که این آموزش ها بسیار موفق بوده است.
وی از برگزاری 165 جلسه پیشگیری از وقوع جرم با حضور فرماندهان ارشد در سطح استان خبر داد و گفت: پس از بررسی و آسیب شناسی در سطح نیروهای مسلح و اولویت‌بندی آسیب‌ها، راهکارهای اجرایی احصا شد که  برگزاری آنها نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرم داشته است.
تمییزی با بیان اینکه در سیستان و بلوچستان سازمان قضایی شامل دادسراها و دادگاه‌های نظامی و انتظامی می‌شود گفت: هم اکنون یک ناحیه دادسرا در چابهار و یک ناحیه دادسرا در ایرانشهر وجود دارد که با توجه به شرایط استان پیشنهاد ایجاد ناحیه دادسرا در شمال استان و شهرستان های خاش و سراوان ارائه شده است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان تاکید کرد: هم اکنون جمعیت کیفری در زندان‌های نیروهای مسلح بسیار پایین است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5244
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *